AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Har aldri hatt noen. Ikke at det nødvendigvis haster med tanke på at jeg fortsatt er ung, men begynner så smått å lengte etter dette. Flere av de jeg har sett på som aktuelle, har enten vært opptatt, blitt opptatt eller så føler jeg at de ikke har samme interesse for meg. Noen har jeg også rett og slett ikke turt å spørre. Er sosial, men gjerne litt beskjeden som type. Føler på en måte at det blir en stund til jeg skyter gullfuglen på dette området. Blir litt nedfor når jeg føler at tiden står stille, og ser at mange av mine bekjente finner seg noen, mens jeg bare vandrer her uten en partner. Det er helt sikkert mulig, men det hadde vært fint med noen tips fra publikum her på forumet. Hva er dere taktikk? Anonymous poster hash: 82e43...e5d
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Taktikk har jeg ikke, sist datet jeg ca 25 menn fra Tinder til jeg fant en jeg ville beholde:)
Gjest FebrinaCollett Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Kyss og klem
urenluren Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Taktikk har jeg ikke, sist datet jeg ca 25 menn fra Tinder til jeg fant en jeg ville beholde:) Hehe, og jeg som trodde mine 5 dater var mange! Slettet tinderprofilen til slutt, men kanskje jeg skal lage ny og fortsette jakten? 1
Teethgrinding Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Det finnes ulike fremgangsmåter. Noen har en kvantitativ tilnærming; hvis du spør 100 vil iallefall 1 si ja. Andre har en kvalitativ tilnærming, noe jeg selv ville anbefalt sterkt. Hva er du er ute etter? Hva slags person kunne du tenke deg? Selv i desperasjonens kalde nakkegrep må man evne å være kritisk og reflektere. Det finnes noen der ute som passer for deg. Du må bare være tilgjengelig og interessert nok i å finne han eller henne. En målløs "jeg er ensom" fungerer ikke. Når du finner den du kobler sømløst med vil du ikke ha noen problemer. Da kommer kjærligheten flytende uten et eneste problem i verden. Det er virkelig ikke komplisert å få seg kjæreste, men det krever to villige parter. Det er fullt mulig å sette pengene på feil hest. Endret 11. juni 2015 av Arcturus 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Taktikk har jeg ikke, sist datet jeg ca 25 menn fra Tinder til jeg fant en jeg ville beholde:) Hvor lang tid tok det før du fant den du ville beholde? Og traff du mennene flere ganger? Jeg har bare truffet fire, men det føles som det skal så mye til for at det klaffer. Anonymous poster hash: e54be...9e2
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Hvor lang tid tok det før du fant den du ville beholde? Og traff du mennene flere ganger? Jeg har bare truffet fire, men det føles som det skal så mye til for at det klaffer.Anonymous poster hash: e54be...9e2 Tok ett år. De fleste traff jeg bare en gang, to datet jeg ca 2 måneder, og et par traff jeg 3-4 ganger. Det er ikke så lett med mindre man har kjempeflaks med en gang, men man må bare være tålmodig. Og ikke legge for mye i hver date, slik at man blir skuffet.
Knirke Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Tok ett år. De fleste traff jeg bare en gang, to datet jeg ca 2 måneder, og et par traff jeg 3-4 ganger. Det er ikke så lett med mindre man har kjempeflaks med en gang, men man må bare være tålmodig. Og ikke legge for mye i hver date, slik at man blir skuffet. Men han du beholdt... Ble du forelsket med en gang, eller utviklet det seg over tid? Hvor mange dates var du på med ham før dere ble kjærester?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #11 Skrevet 14. juni 2015 Å være tålmodig. Anonymous poster hash: 85f9a...5ef
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Men han du beholdt... Ble du forelsket med en gang, eller utviklet det seg over tid? Hvor mange dates var du på med ham før dere ble kjærester?Jeg ble ikke forelsket med en gang, men merket fra første date at jeg likte ham veldig godt og kjemien var kjempebra mellom oss. Etter 3-4 dates fikk jeg mer rn følelse av at dette kunne bli langvarig. Etter ca 1,5 måned merket jeg forelskelsen kom. Og heldigvis var det gjensidig:) Vi ble sammen etter ca 2 måneder, hadde truffet hverandre ca 1 gang i uken frem til det. Endret 15. juni 2015 av Faerunpedia
gjest 321 Skrevet 15. juni 2015 #13 Skrevet 15. juni 2015 Jeg ble ikke forelsket med en gang, men merket fra første date at jeg likte ham veldig godt og kjemien var kjempebra mellom oss. Etter 3-4 dates fikk jeg mer rn følelse av at dette kunne bli langvarig. Etter ca 1,5 måned merket jeg forelskelsen kom. Og heldigvis var det gjensidig:) Vi ble sammen etter ca 2 måneder, hadde truffet hverandre ca 1 gang i uken frem til det. Jeg bare lurer på et par ting. Ble du ikke veldig skuffet med alle disse andre som det ikke gikk fint med? Hvis jeg treffer en, og det ikke er gjensidig kjemi så blir jeg litt demotivert. Skjønner ikke hvordan du orket å møte så mange uten å miste motivasjonen? Var det helst du som avviste de du traff eller motsatt? Vil gjerne legge til, at jeg syntes det er veldig motiverende å høre at du traff endel før du traff en du ville beholde Fikk nesten lyst til å starte datingen selv, så takk
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. juni 2015 #14 Skrevet 15. juni 2015 Jeg bare lurer på et par ting. Ble du ikke veldig skuffet med alle disse andre som det ikke gikk fint med? Hvis jeg treffer en, og det ikke er gjensidig kjemi så blir jeg litt demotivert. Skjønner ikke hvordan du orket å møte så mange uten å miste motivasjonen? Var det helst du som avviste de du traff eller motsatt? Vil gjerne legge til, at jeg syntes det er veldig motiverende å høre at du traff endel før du traff en du ville beholde Fikk nesten lyst til å starte datingen selv, så takk Nei, jeg ble ikke skuffet. Skrev ikke så lenge med hver person før jeg møtte dem, og gikk på date med innstillingen om at nå skal jeg kun bli kjent med et nytt menneske, ikke "nå skal jeg møte drømmemannen". Tror det er viktig å ikke ha kjempestore forventninger før man møtes. Dessuten er jeg evig optimist, og har jo hatt hyggelige dater med hyggelige menn selv om det ikke ble noe mer. Var ofte jeg som ikke ville mer etter daten, men har også blitt avvist noen ganger, men da var det delvis gjensidig. Et par ganger ville jeg treffe dem igjen, men de ville ikke. Men takler å bli avvist, de jeg avviste var det jo ikke noe galt med, det var kun det lille ekstra som manglet. Tror man må regne med å treffe mange før man finner den riktige, er jo tross alt mye som skal klaffe. Viktig å ikke gi opp, og en date er jo også en treningssak, feks i forhold til at man blir mer og mer avslappet.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #15 Skrevet 15. juni 2015 Nei, jeg ble ikke skuffet. Skrev ikke så lenge med hver person før jeg møtte dem, og gikk på date med innstillingen om at nå skal jeg kun bli kjent med et nytt menneske, ikke "nå skal jeg møte drømmemannen". Tror det er viktig å ikke ha kjempestore forventninger før man møtes. Dessuten er jeg evig optimist, og har jo hatt hyggelige dater med hyggelige menn selv om det ikke ble noe mer. Var ofte jeg som ikke ville mer etter daten, men har også blitt avvist noen ganger, men da var det delvis gjensidig. Et par ganger ville jeg treffe dem igjen, men de ville ikke. Men takler å bli avvist, de jeg avviste var det jo ikke noe galt med, det var kun det lille ekstra som manglet. Tror man må regne med å treffe mange før man finner den riktige, er jo tross alt mye som skal klaffe. Viktig å ikke gi opp, og en date er jo også en treningssak, feks i forhold til at man blir mer og mer avslappet. Takk for gode svar! Jeg prøver også å ha samme innstilling som deg. Av de 4 jeg har truffet var det jo hyggelig med alle sammen, så føler ikke at jeg har kastet bort tiden sånn sett. Og merker jeg er mye mer avslappet til "DATE", det behøver ikke være så himla alvorlig og seriøst. Anonymous poster hash: e54be...9e2
norway Skrevet 15. juni 2015 #16 Skrevet 15. juni 2015 Har det akkurat likt.. Sosial, men samtidig beskjeden, og haater å ta initiativ. Hvor gammel er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå