AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Vi er en venninnegjeng på 6 stk. Jeg anser disse som mine nærmeste venner og har ikke så mange andre venner. De har alltid av en grunn hatt minst kontakt med meg i gjengen, hvis man kan si det sånn. Jeg har bedt en være forlover og resten brudepiker, noe de alle sa ja til og ble glade for å bli spurt. I noen av de andre sine bryllup har de rullert på å bruke hverandre, men jeg har aldri blitt spurt. Har alltid "bare" vært gjest. Nå skal to til gifte seg neste år og jeg er heller ikke blitt spurt om noe annet enn å være gjest i bryllupet. Synes dere dette er rart? Jeg har spurt min nærmeste av de, og hun sier at hun ikke vet med de andre, men for hennes del ville hun bruke de hun følte hun sto nærmest som forlover og brudepiker. Er det rart at jeg anser dem som så gode venner og de ikke gjør det tilbake? Virker ikke som de har noe imot at jeg ser på de som mine nærmeste venninner. Det skal sies at alle de er mye mer utadvendte og har massevis av venner overalt, mens jeg ikke har det. Min kjæreste har reagert på at de aldri spør meg, og jeg synes kanskje det er litt flaut..? Noen tanker? Anonymous poster hash: 84c13...248
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har det likt som deg. Tenker at sånn er det bare for noen av oss Anonymous poster hash: ea6c5...aef
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Jeg tenker at slik er det bare, og de står selvsagt fritt til å velge sine nærmeste venner, til tross for at det ikke er deg. Det er jo selvsagt synd, men jeg ville ikke vært flau. Anonymous poster hash: be920...224
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Dessverre er det sånn i en gjeng, at noen kommer bedre overens enn andre. Og du kan føle at de er veldig gode venner av deg, men de trenger ikke nødvendigvis å føle det tilbake på samme måte. Sier ikke at de ikke liker deg også, men kanskje dere bare er litt forskjellige eller noe slikt. Det er i hvert hyggelig å bli invitert i bryllup da ^^ Men hun som står deg nærmest? Har hun giftet seg enda? Og du er heller ikke der valgt som forlover? Anonymous poster hash: ddad5...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå