AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Har ei jente på 14 mnd som ikke klarer sitte i ro. Hun er opp og ned over alt hele tiden, vil sjelden sitte stille i fanget - og er alt annet en kosete.. Er det noe barna "blir" etterhvert, eller at noen rett og slett ikke vil 'kose'? 😁Anonymous poster hash: 80b13...e4f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Barnet er helt normalt. vær glad du ikke har et barn som ikke kan annet enn å sitte på fanget.Anonymous poster hash: 1bfec...ebf
Semydfe Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Har en jente som ble kosete fra ca 18 mnd. Men hun sitter ikke i fanget lenge om gangen. 20 sek og deretter løpe rundt. Deretter en kos til meg, en kos til dokka og så løpe rundt. Osv. Endret 11. juni 2015 av Semydfe
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Mine har vært veldig nærhetssøkende og kosete helt fra de var nyfødte. Nå er eldste 4 1/2 år og syns fremdeles det er helt topp å sitte i mammas fang mellom slagene. Det var jo slitsomt når de var små babyer og aldri ville ligge alene, men jeg setter definitivt mer og mer pris på det nå Anonymous poster hash: f5da0...6f4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Vår eldste har igrunnen alltid vært koster og likt å sitte på fanget. Yngstemann har hatt det litt mer "travelt" og har hatt mi det tid til å sitte på fanget, men nå i deg siste (hun er 18 mnd nå), koser hun mye mer og vil gjerne sitte og lese bok, kryper opp og legger hodet på skuldra mi for å kose etc.Anonymous poster hash: 0bcf3...319
GammelKaktus Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Sønnen min har alltid være kosete. Når han løper rundt på lekeplassen kan han plutselig komme løpende til meg for å gi en kos, før han leker videre.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Eldste var kosete fra dag 1, elsker fremdeles å sitte i fanget (snart 6 år). Minste er en rastløs klåmark, som får fnatt av å sitte i fanget, er 15 mnd nå. Koser kun hvis han er syk, trøtt eller har slått seg. To ganske så ulike personligheter...Anonymous poster hash: 08b44...54b
sjøhest Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Husker ikke når 4-åringen sluttet å være kosete.. Hun er det i hvert fall ikke nå. Han på 10 mnd er kosete 😍
Sol79 Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Rett før han ble 2 år tror jeg. Før det ville han aldri sitte på fanget, aldri ligge i senga vår etc Han hadde rett og slett ikke tid. Nå koser vi masse. Jeg har masse å ta igjen. Ser akkurat det samme med lillesøstra hans som nå nærmer seg 1 år, hun åler og bukter med en gang jeg tar henne på fanget.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 Eldste ble skikkelig kosejente fra rundt 4, før det var det ikke så farlig med å holde i hånda, satt aldri lenge på fanget etc. Hun er nå ni og vil fortsatt kose masse, kommer fortsatt inn om natta av og til v/mareritt. Yngste på tre er heller ikke utpreget kosete, selv om hun ofte vil bæres ol., så jeg er spent på om hun blir lik storesøster. Det hender hun kommer inn på natta, da er hun veldig kosete, nusser og stryker på oss før hun sovner igjen Anonymous poster hash: fbd3d...f97
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Min var kosete helt fra fødsel av, alltid ville kose, men samtidig ville aldri sitte i ro. Anonymous poster hash: 0df77...afe
Howl Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har aldri vært kosete, til mammas store "skuffelse". Jeg ville aldri kose eller klemme, og hvis jeg skadet meg så gjemte jeg meg istedet for å søke trøst hos mamma, pappa eller søster. Den dag i dag er jeg ikke en kosete person og det kleineste jeg vet er å klemme folk i familieselskap.
Mus-Katt Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 Har ei på 21 mnd og har vært full fart og aldri kos. Nå derimot de siste par månedene får vi gode klemmer. Er ikke sånn at hun vil sitte på sofaen å kose eller sånt men er helt annerledes enn før. Velfig hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Han er snart 20 mnd og vil ofte sitte på fanget eller klatre på oss, men vil ikke ha klem. Å sitte på fanget begynte han å godta for et par uker siden, før det var det lenge siden han ville det.Anonymous poster hash: 4a01c...019
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 Min eldste ble ikke kosete før hun var rundt...3 år kanskje? Hun er 4 nå og er fremdeles kosete av seg, om enn ikke like mye som lillesøsteren. Slik har hun vært siden hun ble født. Hun likte ikke å bli holdt og trivdes godt i eget selskap enten på gulvet under babygymmen eller i vogna. Yngste har vært kosete fra dag 1. Den første måneden ville hun ikke være andre steder enn i noens armer, og den dag i dag - hun er 2,5 - er hun veldig kosete av seg.
sonush Skrevet 12. juni 2015 #18 Skrevet 12. juni 2015 Har ei jente på 14 mnd som ikke klarer sitte i ro. Hun er opp og ned over alt hele tiden, vil sjelden sitte stille i fanget - og er alt annet en kosete.. Er det noe barna "blir" etterhvert, eller at noen rett og slett ikke vil 'kose'? 😁Anonymous poster hash: 80b13...e4f Min den gang 1.5 åring, satt I fanget I akkurat 2 sek. Varte 2-3 år til, før hun koste lengre. Hun var en aktiv jente, som hadde andre ting å gjøre enn å sitte i ro på fanget. Den er helt normal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå