AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Jeg vet dette er et rart spørsmål, men i går kveld satt jeg og kjæresten min og røykte, da et insekt plutselig setter seg på benet hans og klyper/stikker han, og nekter å forlate. Den flyr avgårde til slutt, og setter seg på rekkverket, slik at jeg kan se den. Det var verken humle, klegg, veps, flue, bie, edderkopp eller noe av det slag! Har aldri sett et sånt type insekt før! Den hadde på en måte en spiss opp? +Vinger, var helt svart. Spissen stod liksom rett opp, men jeg tror det ikke var den han brukte til å klype/bite med. Der insektet hadde gjort sin jobb, hovnet kjæresten min ekstremt opp, det ble en gigantisk kul, og jeg ga han en allergitabelett som ikke så ut til å gi effekt. Han ble utrolig kvalm og uvel. Idag har hevelsen gitt seg litt, men kulen er fortsatt stor og rød! Mye, mye, mye større enn et myggestikk, jeg har sett mygg før i mitt liv, så jeg vet helt klart det ikke var en mygg! Men, ja, så mitt spørsmål er, vet noen hva slags insekt dette er? Anonymous poster hash: 81b84...6b5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 til pass for miljøsvinet. sikkert et karmadyr. Anonymous poster hash: 5df31...602
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 til pass for miljøsvinet. sikkert et karmadyr. Anonymous poster hash: 5df31...602 hahaha, jeg vil helst ha litt mer seriøse svar. gjør som vi selv vil! Anonymous poster hash: 81b84...6b5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå