AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg leverte en åpen søknad på Gina Tricot for ett par dager siden. Daglig leder var ikke til stede, men snakket med en annen ansatt som sa at de faktisk var på utkikk etter folk. Har ikke hørt noe mer. Burde jeg bare vente på svar? Jeg ønsker meg denne jobben veldig mye, men har ingen erfaring fra klesbutikk tidligere (men lang erfaring fra matbutikk, pluss annet). Hvordan kan jeg få sjefen til å velge akkurat meg ( hvis jeg er så heldig å komme på intervju). Videre lurer jeg på om noen her inne har erfaring med lignende jobb, og kan dele erfaringer? Hva kan jeg regne med få i lønn? Har 150 kr der jeg jobber nå, og er 24 år. Anonymous poster hash: 20cf2...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Del Skrevet 11. juni 2015 Det er i hvertfall elendig service der, så håper du får jobben og kan bidra med å faktisk gi god kundeservice.. Skader ikke å ringe å høre om daglig leder er til stede og om hun har motatt søknaden. Anonymous poster hash: 03aa8...88a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Del Skrevet 12. juni 2015 Du burde nok ringe til daglig leder og spørre om hun har mottatt søknaden. Det beste hadde vært hvis du hadde ventet med å gi søknaden til daglig leder var tilstede. Da hadde du fått hilst på henne og gitt et inntrykk av deg selv. Det er også ofte at slike søknader bare legges et sted og glemmes av, når det er vanlige ansatte som tar imot. En daglig leder har mer orden på slike ting, spesielt hvis hun allerede er i en ansettelsesprosess Anonymous poster hash: fbe67...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå