Gå til innhold

The newly weds

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som ser på den? Den heter noe annet på norsk, som går på tvnorge. Heter evig din eller noe. Men dere som ser på den, har dere ikke lagt merke til at tvnorge sender repriser selvom de sier at de skal begynne med nye epispoder i august. så en episode som jeg ikke hadde sett før, men så kom det en episode som var vist før. forvirra jeg.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er fast seer! :-) tror episodene nå er nye!? har ihvertfall ikke sett de før på norsk tv. Har sett noe på mtv i sommer.

Skrevet

Jeg ser av og til...syns Jessica er så dum at det er mrosomt og Nick må jo bare være drømme-mannen (snakk om tålmodig, snill og romantisk fyr)!!

Vet ikke om episodene er gamle men jeg la merke til at MTV ihvertfall sender episodene litt etter TVNorge tror jeg..eller var det omvendt?! For jeg så en episode først et av stedene også så jeg den uken etter på den andre kanalen..men nå er jeg forvirret om hvem som viste hva først.... :oops:

Skrevet

Episodene som sendes på Tvn nå er ihvertfall aldri sendt på den kanalen før. Dette er vel siste sesong og? ihvertfall har de sagt nei til å lage mer enn det de har gjort til nå. At Nick er flott ja! :sjarmor:

Skrevet

øh... nick? seriøst?

syns de fortjener hverandre jeg.

Skrevet

En liten digresjon:

Kommentaren om chicken of the sea, er helt fantastisk!

Skrevet

klassiker den, men enda bedre er klippet der jessica ikke klarer å åpne bildøra. og hun prøver og hun prøver og hun prøver og hun får det bare ikke til.

Skrevet

MadTv's versjon av tunfiskepisoden er helt herlig.

Og serien heter The Newlyweds.

Gjest adelheide
Skrevet

ja hva var det med den tunfisken igjen? jessica mente det smakte kylling og produsenten het noe med chicken by the sea? hmmm

Skrevet

Forstår jo at de ikke vil lage flere sesonger, for de fremstilles ikke akkurat fordelaktig. Nick virker vel ok, men Jessica virker jo bare utrolig dum, men er det som gjør at serien er morsom, synes jeg.

Skrevet

Synes Nick nesten virker dummere enn Jessica....Han tror han er lynende intelligent men skjønner jo ikke att det er han som blir latterligjort i programmet.

Stakkars mann, skjønner ikke att det er Jessica som er stjernen og ikke han....

Gjest minette-ikke innlogget
Skrevet
Synes Nick nesten virker dummere enn Jessica....Han tror han er lynende intelligent men skjønner jo ikke att det er han som blir latterligjort i programmet.

Stakkars mann, skjønner ikke att det er Jessica som er stjernen og ikke han....

Jeg syns ikke det virker som om han tror han er lynende intelligent og oppfatter det ikke som at han blir mer latterliggjort i programmet enn Jessica? kanskje jeg ikke har sett nok på det altså men.

Skrevet

Eksempler

Jessica er ute og blir intervjuet av magasiner,

Nick står i stuen og ser litt dumt fram for seg

Jessica raser videre til neste intervju

Nick står fortsatt i stuen og ser dum ut

Måten dette blir filmet på viser jo bare att Nick ikke har en avtale i verden.

Eller f.eks

Nick bidrar med en strofe på Jessicas opptreden.

Resten av programmet hører man han sutre,

"De nevnte jo ikke meg på radion jo"....sutre sutre...

Hallo, det er jo obvious hva produsenten prøver å formidle!

Skrevet

Dette programmer er typisk "all publisitet er bra publisitet".. :roll:

Skrevet

Jeg oppfatter ikke Nick sånn somd eg i det hele tatt Jens. Men det er jo lov å være uenige.

Jeg tror han er fullstendig klar over at det er hun som er stjerna i huset men likevel syns jeg han er utrolig ålreit. Så snill og omtenksom mot henne (uansett hvor dum hun er) og selvfølgelig er han sikkert litt sjalu...men hvem ville ikke vært det?!

Syns ikke produsentene latterligjør andre enn Jessica. Jeg syns Nick kommer utrolig godt ut av dette. Han virker ansvarebevist, voksen og snill. Men det var MIN mening!

Skrevet
Eksempler

Jessica er ute og blir intervjuet av magasiner,  

Nick står i stuen og ser litt dumt fram for seg

Jessica raser videre til neste intervju

Nick står fortsatt i stuen og ser dum ut

Måten dette blir filmet på viser jo bare att Nick ikke har en avtale i verden.

Eller f.eks

Nick bidrar med en strofe på Jessicas opptreden.

Resten av programmet hører man han sutre,  

"De nevnte jo ikke meg på radion jo"....sutre sutre...

Hallo, det er jo obvious hva produsenten prøver å formidle!

Enig med deg Jens! Synes han framstilles som litt dumsnill. Og sutrete fordi han får mindre publisitet enn Jessica.

Skrevet

Når går dette programmet!? Vil se, vil se!!

Skrevet
Når går dette programmet!? Vil se, vil se!!

Har ikke helt fått med meg når det går på MTV, men det går iallfall på TV Norge på mandager.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

The newly weds går 20.00 på mandager på tvnorge.

Jeg synes Nick er kjempe søt jeg. Han er en veldig støttende venn, soulmate og ektemann for jessica. Jeg er kjempe fan av han. Han er veldig down-to-earth. Synes han har all grunn til å klage når arrangementer som han er med på dropper han. Kjempe urettferdig.

Synes han er kjempe kjekk, deilig, pen...alt! (når høres jeg vel ut som en fjortis :hoho: )

Skrevet

Jeg synes Nick er kjempe søt jeg. Han er en veldig støttende venn, soulmate og ektemann for jessica. Jeg er kjempe fan av han. Han er veldig down-to-earth. Synes han har all grunn til å klage når arrangementer som han er med på dropper han. Kjempe urettferdig.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...