AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hvordan hadde dere taklet dette? Det må da være ufattelig kleint? Tror jeg hadde freaket helt ut. Denne karen synger jo ikke rent en gang. Anonymous poster hash: 9bb27...1f6
prilleprolle Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er en evig romantiker, så jeg synes dette var søtt. At det ikke er helt rent er jo en del av sjarmen. Tenker at det var nok nerver i sving den dagen. Både pga forpliktelsene ved å gifte seg, samt å synge foran så mange mennesker:) På en sånn stor dag! Jeg hadde syntes det var søtt om noen gjorde det for meg.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Om man har en god sangstemme er det bare bra. Om det motsatte er tilfelle føler man vel heller at man vil synke ned i jorda kirkebenken.. I bryllupet til den ene tanta og onkelen min sang tanta mi en sang! Jeg hadde aldri turt å gjøre det, men når det er noen med en god sangstemme går det selvsagt fint.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Det er klart, hadde man vært like god som originalen (Keating) hadde det nok vært noe annet. Men dette ble såpass surt, at jeg hadde nok syntes det var litt småpinlig... Her er originalen, forskjellen er mildt sagt enorm Anonymous poster hash: 9bb27...1f6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Jeg åpnet filmen i den tro at det skulle være utrolig kleint, og ble overrasket over hvor ukleint det var. Jeg synes faktisk ikke brudgommen sang så aller verst. Han sleit litt her og der, og spesielt da bruden kom opp på siden av ham, men alt i alt en ok framføring. Hun dama som synger et stykke uti sangen, derimot... Jeg har vært til stede i bryllup der brudgommen har sunget for sin brud, på ramme alvor, og hvor det virkelig har vært flaut å være til stede. Han sang ikke under innmarsjen, men som en del av brudgommens tale. Alt kommer an på om brudgommen er god nok til å synge, og om han har nerver til å gjennomføre det. Alt i alt synes jeg han i filmen kom greit ut av det. Anonymous poster hash: c0207...39a 2
Kavita Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 åå så utrolig søtt!! haha.. trodde jeg kom til å hate det... 2
PaperFlower Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Eeeeh, ikke helt toppers etter min mening. Foretrekker det mer "gammeldagse" jeg.
Puny Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 jeg kom til 14 sekunder og måtte bryte. Ja det er flaut og pinlig. Samtidig er det deres bryllup og de syntes sikkert det er helt fantastisk. Jeg skulle nok greid å oppføre meg og ikke "freaket helt ut," men inni meg hadde jeg krympet meg litt....
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Hvordan hadde dere taklet dette? Det må da være ufattelig kleint? Tror jeg hadde freaket helt ut. Denne karen synger jo ikke rent en gang. Anonymous poster hash: 9bb27...1f6 Han synger ikke falsk hvis det er det du antyder til? Han synger faktisk overraskende rent med tanke på settingen. Jeg syns dette var kjempe vakkert, og som kommende brud hadde jeg blitt rørt om min kommende mann hadde gjort noe av det samme. Ikke sunget, for DET kan han virkelig ikke, men spilt en sang vi begge elsker på piano. Anonymous poster hash: 8b6df...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Jeg åpnet filmen i den tro at det skulle være utrolig kleint, og ble overrasket over hvor ukleint det var. Jeg synes faktisk ikke brudgommen sang så aller verst. Han sleit litt her og der, og spesielt da bruden kom opp på siden av ham, men alt i alt en ok framføring. Hun dama som synger et stykke uti sangen, derimot... Jeg har vært til stede i bryllup der brudgommen har sunget for sin brud, på ramme alvor, og hvor det virkelig har vært flaut å være til stede. Han sang ikke under innmarsjen, men som en del av brudgommens tale. Alt kommer an på om brudgommen er god nok til å synge, og om han har nerver til å gjennomføre det. Alt i alt synes jeg han i filmen kom greit ut av det. Anonymous poster hash: c0207...39a Han har et preg i stemmen, og settingen gjør at stemmen hans er en smule skjelven. Så teknisk sett synger han ganske godt. Det gjør faktisk damen også. Jeg syns det er helt vakkert gjort av han. Skal selv synge meg selv ned alteret med denne sangen til min kommende mann. (åj da, tenker du kanskje da. Jeg har trent sang i mange år, så er ikke nervøs (annet enn for at jeg begynner å grine) ) Anonymous poster hash: 8b6df...fe8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå