Gå til innhold

Har du noen gang stjålet noe, uten å innrømme det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang i ditt liv stjålet noe?

Jeg tenker

Anonymous poster hash: 23336...fb5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker da på litt større ting, som relativt store pengesummer eller noe av høy verdi.

Se bort fra "småting" som en sjokolade eller. Ulovlig nedlasting gjelder heller ikke.

Anonymous poster hash: 23336...fb5
Skrevet (endret)

Jeg stjal hjertet til ei jente engang, desverre finner jeg det ikke igjen.

Men ellers så har det gått i sjokolade og bakt-potet.

Endret av kjærligbåttur
Skrevet

Jepp, da jeg var 16 stjal jeg er kjempedyr genser på Pargagon på byporten.. Det verste er at siden jeg visste at mamma kom til å reagere på ny genser sa jeg til henne at en venninne hadde fått den av tanta si i London, men at den var for kort i armene til henne..Så hun lurte på om jeg ville kjøpe den for 500 spenn. Så jeg fikk altså da 500 kr for å stjele en genser.. :dry:  Herregud for en utspekulert drittunge jeg var!

• Liker 1
Skrevet

Har stjålet MYE alkohol, haha. Det var slik jeg og venninnene mine skaffet drikke i fjortisperioden. Sluttet å stjele da jeg ble tatt på kjøpesenteret med bagen full av klær og sko for flere tusen kroner... Hadde akkurat fylt 15 da, så fikk det på rullebladet  :murvegg: Sparte mye penger på det da.

Skrevet

Nei, men jeg har kidnappa dyrere ting for å få viljen min. 50% av gangene har jeg gjort det fra en mann, men det sier seg selv at selv om jeg ligger oppå tingen, klarer personen lett å få tak i det igjen. Misslykka forsøk :( 

Gjest Donald Duck
Skrevet

Jeg har aldri innrømmet noe

Og jeg innrømmer heller aldri noe.

AnonymBruker
Skrevet

Var verdens største tyv i ungdomsårene. Stjal alt fra bher til (særlig) alkohol og sminke osv. Det skulle dessverre gå så langt at jeg fikk til slutt prikk på rullebladet (som ble fjernet). Angrer utrolig masse, jeg skjønte jo ikke der og da at folk tapte penger på det og ikke minst at det var utrolig frekt. Husker at jeg var utrolig skamfull den gangen jeg ble tatt.

Anonymous poster hash: 9252c...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...