Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kamerat som jeg er litt interessert i, men jeg klarer ikke å skjønne om han kanskje liker meg litt også, eller om det bare er jeg som ønsketenker.

Vi treffes stort sett noen ganger i uka, enten sammen med andre venner eller bare oss to på trening. Det er nesten alltid jeg som spør om han vil bli med på trening, han pleier alltid å si ja. Noen ganger prøver jeg å holde øyekontakt med ham lenge, det er lettest å få til når vi ikke er på trening, så det er gjerne noen andre der også. Når jeg prøver det ser han "veldig" bort, opp i taket for eksempel og smiler ofte litt. Når han gjør det klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg tror han tenker "å nei, hun er interessert i meg" eller "kanskje hun liker meg :)"

Vi har en god tone, kan tulle og være litt frekke med hverandre, men jeg vil ikke kalle det flørting.

Jeg håper jo at han skal like meg mer enn bare som venn, men jeg tror liksom ikke helt på det. Det er veldig sjelden han spør meg om vi skal gjøre noe. Jeg er ikke veldig pen og litt for tjukk, får sjelden mye oppmerksomhet av gutter, men av og til er det noen som synes jeg er pen.

Hva tror dere, er det noen sjanse, eller? Vil helst ikke ødelegge vennskapet med et helt dødfødt sjekkeforsøk...

Anonymous poster hash: f502e...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...