Gå til innhold

Hvorfor er folk så onde her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For real, hva skjer med at det er så mange onde folk her inne? Jeg leser tråder der folk søker hjelp, har selv skrevet en, og så er det noen som henger seg opp i en detalj i hovedinnlegget, og begynner å rakke ned på TS.

Hvorfor kan ikke de som ikke har noe fornuftig og relevant å komme med la være å svare? Føles det virkelig så godt å få noen andre til å føle seg ille?

Jeg forstår det ikke.

Dere som derimot kommer med aktuelle svar, for min egen del - takk, jeg er så glad i dere, dere aner ikke!:)

Anonymous poster hash: 56b49...360

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sigrid Bonde Tusvik mener Kg er Satans eget nettsted. Så da er vel det forklaringen.

Man blir hijacket av Satan, når man oppretter bruker, og blir ond.

• Liker 2
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Du vil finne idioter overalt i verden, spesielt på internett. Her er man beskyttet med anonymitet, og noen mennesker forstår ikke at det er andre individer med følelser som skal lese det de skriver. Det er også slik at noen få med dårlig selvtillit føler seg mye bedre av å rakke ned på andre. Ikke bry deg om dem du, de er en gjeng med trolls som jeg egentlig syntes synd på. Hvis du bruker fritiden din til å rakke ned på andre må man virkelig ha lite å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi man blir provosert over hvor ignorante eller dumme folk er at man blir kvass i replikken. I begynnelsen prøver man kanskje å skrive lengre, forståelsesfulle innlegg. Men så skjønner man at de blir glatt ignorert og at for mange er det bare pisken som skjærer gjennom. Når det er sagt er det noen TS-er som viser at de er ærlig åpne for forslag (ikke bare later som de er det men egentlig skriver for å få sympati eller støtte) og disse er man da oftere mer vennlig mot. De skjønner deg om du skriver mer normalt og svarer til og med på innlegg som er lengre enn 3 linjer.

:)

Anonymous poster hash: 23ec2...992
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man blir provosert over hvor ignorante eller dumme folk er at man blir kvass i replikken. I begynnelsen prøver man kanskje å skrive lengre, forståelsesfulle innlegg. Men så skjønner man at de blir glatt ignorert og at for mange er det bare pisken som skjærer gjennom. Når det er sagt er det noen TS-er som viser at de er ærlig åpne for forslag (ikke bare later som de er det men egentlig skriver for å få sympati eller støtte) og disse er man da oftere mer vennlig mot. De skjønner deg om du skriver mer normalt og svarer til og med på innlegg som er lengre enn 3 linjer.

:)

Anonymous poster hash: 23ec2...992

Tja ikke helt enig. Jeg startet en tråd en gang der jeg ønsket forslag til mitt problem. Og jeg var absolutt åpen for forslag og oppførte meg hyggelig. Men likevel skulle folk komme med kommentarer om hvor dum og tåpelig jeg var som hadde klart å havne oppi dette her. Mange av de gadd jeg ikke svare, men de fortsatte likevel.

Noen trenger å få ut litt dritt. Enklere å gjøre det som anonym..

Anonymous poster hash: d8b98...4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...