Gå til innhold

Erfarne/modne kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest Hofmann
Skrevet

Hei:)

Jeg er en gutt på 19år som er sexuelt tiltrukket av erfarne/eldre kvinner. Er jeg rar? Eller er det kvinner som også liker yngre menn/gutter?

Nei, det er ikkje rart i det heile teket. Menn sine aldersperferanser (reint utsjåandemessig) held seg nemlig stabilt gjennom heile livet. D.v.s. at eit hannkjønn på 16 tenner normalt sett på kvinner frå 16 til 35 (omtrentleg), og når det same hannkjønnet er 35, tenner han fortsatt på kvinner frå 16 til 35 (igjen, omtrentleg).

Videoannonse
Annonse
Gjest FruKG
Skrevet

Selv er jeg 41 og jeg blir ganske ofte sjekket opp av unge menn. Det er spennende med unge menn, de er litt naive til livet og har en utrolig energi (som oftest). Jeg skal innrømme at jeg har hatt sex med noen av de, men det er ikke en sjanse for at jeg ville delt livet mitt med en så ung mann. De fleste har dessverre vært for uerfaren til at det har blitt noe jeg har tenkt over som veldig minnerikt.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Kommer an på, en 25-åring som er mor kan være betydelig mer moden enn en 19-åring.  Anonymous poster hash: 38dbb...505

Blablabla. Det er uansett ikke en moden kvinne, uansett hvor mange barn 25 åringen måtte ha

Gjest Godjente
Skrevet

Selv er jeg 41 og jeg blir ganske ofte sjekket opp av unge menn. Det er spennende med unge menn, de er litt naive til livet og har en utrolig energi (som oftest). Jeg skal innrømme at jeg har hatt sex med noen av de, men det er ikke en sjanse for at jeg ville delt livet mitt med en så ung mann. De fleste har dessverre vært for uerfaren til at det har blitt noe jeg har tenkt over som veldig minnerikt.

42 her og har jevnlig sex med en på 25, de er virile i sengen iallefall ;)

Skrevet

Blir for mye å skulle vært ilag med dem ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...