Gå til innhold

Hvor bør vi bo i Mexico? (området Cancun osv)

Anbefalte innlegg

Gjest Marillia
Skrevet

Hei

Vi ønsker oss til Mexico, men er usikker på hvor det er finest å bo.... Vi ønsker å bo rett på stranda ved et tettsted (ikke nødvendigvis en storby) slik vi har mulighet å få sett litt om kveldene. Vi er ikke på jakt etter et partysted, mer som i rolig - men ikke øde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde på stranden i Playa Del carmen og det var helt greit :)

Skrevet

Jeg bodde her, helt OK hotell og veldig sentralt. Hadde kokemuligheter, så frokosten laget jeg ofte selv. Mat handlet jeg på Wal Mart noen hundre meter unna.

Musikken på nabosjappen spilte aldri lengre enn til 23 (liveband) og man kunne ikke høre en eneste nattklubb (de er uansett litt lengre vekk fra stranden)

Bestilte i siste liten (reiste sist jul) og sparte 15.000 på det (to personer)

Var en tur over til Cozumel og der virket det dødt.

I hovedgaten i Playa Del Carmen ble jeg tilbudt både hasj og kokain på kveldstid, og diverse andre noe innpåslitne selgere, men jeg lukket bare ørene og overså dem :) Synes Tyrkia var verre!

Skrevet

Dere bør dra til Tulum. Playa del Carmen er som et hvilket som helst annet kjedelig sydensted.

Skrevet

Tulum og Isla Mujeres er begge fine alternativer i området, førstnevte mer backpackerstemning, i hvert fall i byen (som ikke ligger helt ved stranden).

Skrevet (endret)

Tulum og Isla Mujeres er begge fine alternativer i området, førstnevte mer backpackerstemning, i hvert fall i byen (som ikke ligger helt ved stranden).

Skriver under på denne. Vi bodde både på Isla Mujeres og i Tulum da vi var i Mexico i juleferien 2013/2014. Kjempefint begge steder! Vi bodde i byen i Tulum, da de billigste strandhotellene så litt for "shabby" ut (folk som hadde skrevet om tyverier fra rommene osv på Tripadvisor). Bodde på et kjempekoselig hotell i Tulum da, og de i resepsjonen var veldig hjelpsomme med å hjelpe oss med å booke transport til ruinene osv. :)

Endret av Blomst89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...