Gå til innhold

Overraske med moral?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har du noen gang avsluttet en ONS før sexen var i gang?

Fått kalde føtter, og da snakker jeg ikke om størrelsen på det vi måtte ha av organer - men moralske anfektelser.

Jeg har, rett og slett fordi det var snakk om ei jente jeg likte for godt til å la en lettere animert kvelds gjensidig tenning ødelegge et langt vennskap.

Vi er fortsatt kremvenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe... JA!

Tok med meg hjem en gutt som jeg har likt siden ungdomsskolen, men bestemte meg allerede i taxien for at det ikke kom til å bli noe. Ikke fordi jeg likte han for godt, men fordi han var en komplett idiot.

Vi sov rygg mot rygg den natten, og dagen etter fikk jeg ei venninde til å ringe meg å si at jeg måtte komme ned til henne FLUXENS fordi det hadde hendt noe.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det har vært ganske labert med ONS, når jeg tenker meg om. Men jeg har faktisk hatt sex/ONS med en god kamerat uten at det ødela vennskapet, vi ble faktisk enda bedre venner etter det, uten noe kaos eller stress i etterkant, tro det eller ei. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Seriøst svar

Ja , mer eller mindre av samme grunn som Tøffel :-)

Innlegget endret, siden det viste til noe som er slettet :wink:

Chiquita (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaa,jeg avsluttet noe som var godt på vei til å bli en ONS en gang *stolt*

Det bare måtte bli sånn fordi jeg er så fornuftig :Hehe:

Eller en luremus alt etter som :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for andre gang.

Hvor vanskelig kan det være å holde seg i skinnet (eller på riktig forum) da???

Chiquita (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort det.

Rett og slett fordi man sitter ikke i sofaen og klår, samtidig som man forteller om hvor bra Frp er, og at de har den mest fantastiske politikken som tenkes kan. Jeg gikk hjem.

*grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har også gjort det.  

Rett og slett fordi man sitter ikke i sofaen og klår, samtidig som man forteller om hvor bra Frp er, og at de har den mest fantastiske politikken som tenkes kan. Jeg gikk hjem.

*grøsse*

Med fare for å bli slettet:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Følte meg lettere truffet der... Kan vel beskyldes for å ha "avbrutt" opptil flere ONSs... Har nemlig ikke sett det som en selvfølge at man skal ha sex bare fordi man sover sammen! Har vel resultert i et par skuffa gutter + en som har skrytt på seg sex uten at noe hendte (han måtte pent tilstå, ettersom jeg fikk høre dette!)!

Men jeg er nå engang av den oppfatning at man skal kunne sove sammen uten å ha sex, og dette skal jeg ikke behøve å opplyse om på forhånd!

Men for dere gutter som hater å bli "avvist"; slapp av, jeg er opptatt nå :wink::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men jeg er nå engang av den oppfatning at man skal kunne sove sammen uten å ha sex, og dette skal jeg ikke behøve å opplyse om på forhånd!

Det synes jeg er greit å opplyse om. Jeg mener... Det ligger vel i kortene at en kommer til å ha sex når det er overnatting... Og hvis en ikke vil ha det, så sier en i fra, for å unngå klums.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel kun hatt et eneste ONS. (Skal ikke rippe opp i det).

Men jeg har hatt en del TNS. Det hender tida løper fra meg når jeg jobber med noe interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg er greit å opplyse om. Jeg mener... Det ligger vel i kortene at en kommer til å ha sex når det er overnatting... Og hvis en ikke vil ha det, så sier en i fra, for å unngå klums.

Tja, det er visst sånn, men jeg vil at verden skal være sånn at man ikke skal forvente sex! :sur: Jeg har sovet med mange gutter, men har hatt sex med langt fra alle! :sove:

Nå har det kanskje litt med hvordan opplegget var i vennegjengen vår for noen år tilbake, dette gjelder nemlig ikke bare meg.. Men har blitt opplyst om at verden ser annerledes ut etterhvert.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har du noen gang avsluttet en ONS før sexen var i gang?

Fått kalde føtter, og da snakker jeg ikke om størrelsen på det vi måtte ha av organer - men moralske anfektelser.

Jeg har, rett og slett fordi det var snakk om ei jente jeg likte for godt til å la en lettere animert kvelds gjensidig tenning ødelegge et langt vennskap.

Vi er fortsatt kremvenner!

Ja, jeg har avbrutt før det startet mange ganger! Fordi jeg er en luremus..... :) Vil bare kose jeg, mens gutta tror det blir sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...