Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn. Nå kan dere røyke hatere diskutere så mye dere vil. Hvor mye dere hater røyk og hvor egoistiske vi røykere er.

Diskuter i vei.

Anonymous poster hash: cce5f...e5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får nå være opp til hver enkelt. Det er mye bedre om dere røykere kan slutte å røyke, for det er jo faktisk helseskadelig :P 

Jeg måtte en gang inn i et røykfylt rom (med tobakks-røyk) som ikke var utlufta. Skulle hente noe der, det første jeg gjorde var å åpne vinduet, så røska jeg med meg det jeg skulle ha. I årevis etterpå har jeg ikke klart å være i sånne rom! Så det er jo bare å la være, ikke sant? Røykere må ta hensyn til ikke-røykere, - ikke omvendt. Jeg plages også av røykere som nærmest står oppi meg på bussholdeplasser, men ok det er ikke verre enn å gå et stykke unna. Er det lov å røyke på bussholdeplasser i det hele tatt? Vet det er lov på rutebuss-stasjonene, men er det lov på bussholdeplassene langs veiene også? Når andre står der, og kanskje er allergiske... Jeg er ikke direkte allergisk, bare den opplevelsen jeg hadde i min ungdom som var nok til at jeg ikke klarer et røykerom. 

Skrevet

Jeg hater ikke røykere, men jeg hater røyk. Blir tett og uvel i nesen om jeg står nær røyk. Jeg kan ikke sitte og slappe av på egen terrasse når de i terrassen over meg er ute samtidig, fordi røyken fra dem siver ned og gjør det ubehagelig for meg å sitte der. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg røyker (men har trappet ned til 5-6 om dagen) og prøver å ta hensyn så godt jeg kan. Tenner aldri røyk foran en inngang eller på bussholdeplasser hvor det står folk. Tenner heller aldri røyk på uterestauranter, siden jeg har fått kjeft før.

Var en en gammel mann som kjeftet meg ut siden jeg tente en røyk der. Så har ikke turt igjen :fnise: Flaut å bli kjeftet ut.

Angående lukt, så synes jeg ikke det lukter så vondt. Sikker fordi jeg har røyket siden jeg var 14 og er vant med lukta. Takler ikke å få røyk blåst i trynet mitt da.

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet

Som om noen gidder å gå rundt å hate røykere. Man hater ikke fluer heller liksom, selv om man blir lei av dem og smekker dem når man kan. Det er jo synd at de som blir skikkelig dårlig av røyk skal gå rundt å ha dårlig samvittighet for et veldig berettiget sinne mot denne hensynsløse gruppen svake mennesker.

• Liker 3
Gjest Caress
Skrevet

Synes det spørs på hvilken røyk det er, jeg da. Tobakk er ikke så ille, men parfymene i sigaretter gjør dem helt jævlige! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater ikke folk som røyker. Røyka selv før, men gikk virkelig inn for å slutte. Nå frister det meg ikke lenger. 

Jeg innser forsåvidt mye bedre nå, som en eks-røyker hvor lite jeg av og til tok hensyn til andre, selv om jeg på det tidspunktet ikke tenkte så mye over det, Da tenker jeg på at jeg kunne tenne meg en røyk på et busstopp med flere folk rundt. Når jeg egentlig burde ha flyttet meg. Jeg pleide forsåvidt alltid trekke meg et stykke unna om det var barn i nærheten. 

Jeg har forsåvidt alltid hatet at gravide røyker, og jeg mener om man blir gravid så skal man stumpe røyken. Det fins ingen unnskyldning. 

Annet enn det vil jeg si at forskjellen nå og når jeg røyka er enorm. Man føler seg så helevets mye friskere. Jeg kunne ikke engang tenkt tanken på å begynne igjen og være en slave til den dritten der. Jeg håper faktisk dritten blir ulovlig en dag da det ikke gjør annet enn å skade helsa til folk.

Anonymous poster hash: 9fc66...9c1
Skrevet

Sånn. Nå kan dere røyke hatere diskutere så mye dere vil. Hvor mye dere hater røyk og hvor egoistiske vi røykere er.

Diskuter i vei.

Anonymous poster hash: cce5f...e5b

Jeg har ikke så mye mot røykere per se. Jeg pleide å røyke selv. Men beklageligvis lukter dere usannsynlig vondt, ånden til en røyker er som et gammalt askebeger, og dere forpester lufta rundt dere når dere røyker.

Så min avsky for røykere er basert på at de fremkaller rent fysisk ubehag når jeg av en eller annen grunn må dele min atmosfære med dem. Noe jeg forsøker å unngå i det lengste.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så lei av at ikkerøykere skal styre livet mitt! Det er jo snart røykeforbud over alt...! Det må vi som røyker bare akseptere, da får ikkerøykere akseptere at vi som røyker gjør det der det er lov! Jeg har fått kjeft for at jeg røyker både på stranda, på uterestaurant og til og med på fortauet utenfor kinoen, etter å ha sitti inne på kino i over to timer uten røyk! Fy f... Jeg er da ute i friluft, da gjør jeg som jeg vil!

Jeg elsker røyk, har røyka siden jeg var 12, og nyter gjerne 30-40 deilige sigg om dagen! Har ikke lyst til å slutte, og får bare mer lyst på røyk, jo mer folk klager!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av at ikkerøykere skal styre livet mitt! Det er jo snart røykeforbud over alt...! Det må vi som røyker bare akseptere, da får ikkerøykere akseptere at vi som røyker gjør det der det er lov! Jeg har fått kjeft for at jeg røyker både på stranda, på uterestaurant og til og med på fortauet utenfor kinoen, etter å ha sitti inne på kino i over to timer uten røyk! Fy f... Jeg er da ute i friluft, da gjør jeg som jeg vil!

Jeg elsker røyk, har røyka siden jeg var 12, og nyter gjerne 30-40 deilige sigg om dagen! Har ikke lyst til å slutte, og får bare mer lyst på røyk, jo mer folk klager!

Dakar liten.

Anonymous poster hash: a749c...744

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater absolutt ikke røykere. For min del er det bare å røyke ivei for de somm ønsker det, så lenge de tar hensyn til de som ikke røyker. Det er helt greit å ta seg en røyk i byen f.eks, men vennligst ikke sett deg ved meg på en benk, tenn en røyk og blås røyken rett i ansiktet mitt. Generelt IKKE blås røyken i ansiktet mitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater ikke røykere, men jeg liker ikke røyk. Sluttet selv i 2010, og liker ikke røkere som røyker så nært meg at mitt hår og klær stinker røyk, fordi røykeren ikke kunne stå 2 meter lengre bort på f.eks bussholdeplassen.

Anonymous poster hash: 628f8...d14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så mye mot røykere per se. Jeg pleide å røyke selv. Men beklageligvis lukter dere usannsynlig vondt, ånden til en røyker er som et gammalt askebeger, og dere forpester lufta rundt dere når dere røyker.

Så min avsky for røykere er basert på at de fremkaller rent fysisk ubehag når jeg av en eller annen grunn må dele min atmosfære med dem. Noe jeg forsøker å unngå i det lengste.

Tenk på bil og buss da? Hvor mye de forpester luften med all den eksosen? :spy:

Anonymous poster hash: 2e55f...00f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...