AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hvorfor bryr jeg meg når en fyr jeg ikke engang liker avviser meg? Var på date i går. Vi hadde NULL kjemi. Det var så SYKT kleint. Han var til og med det svakere leddet - jeg prøvde å holde samtalen i gang, men han svarte bare kort fra første stund. For ikke å snakke om at han absolutt IKKE lignet på bildet (tinder ) Han var ikke i nærheten av like kjekk. Og i dag slettet han meg som match, noe jeg hadde regnet med. Likevel - små smerter altså, det er så dust at jeg gidder å bry meg... Tåler tydeligvis ikke å bli avvist. Noen med tips til å ikke ta seg så nær av sånt eller? Å være ok med å ikke være den som avviser?Anonymous poster hash: d5455...4eb 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Er samme sjæl, takket ja til en date med en jente fordi jeg syntes synd på henne og lurte på hvordan jeg skulle komme meg unna uten at hun ble lei seg. Hun kuttet meg ut før daten, jeg følte meg snurt resten av dagen. Anonymous poster hash: 7c8bd...bfa 2
gjest 321 Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Er samme sjæl, takket ja til en date med en jente fordi jeg syntes synd på henne og lurte på hvordan jeg skulle komme meg unna uten at hun ble lei seg. Hun kuttet meg ut før daten, jeg følte meg snurt resten av dagen. Anonymous poster hash: 7c8bd...bfa Takket ja til date av medlidenhet? UFF! Da var det kanskje like greit at hun kuttet deg ut før daten.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Hvorfor bryr jeg meg når en fyr jeg ikke engang liker avviser meg? Var på date i går. Vi hadde NULL kjemi. Det var så SYKT kleint. Han var til og med det svakere leddet - jeg prøvde å holde samtalen i gang, men han svarte bare kort fra første stund. For ikke å snakke om at han absolutt IKKE lignet på bildet (tinder ) Han var ikke i nærheten av like kjekk. Og i dag slettet han meg som match, noe jeg hadde regnet med. Likevel - små smerter altså, det er så dust at jeg gidder å bry meg... Tåler tydeligvis ikke å bli avvist. Noen med tips til å ikke ta seg så nær av sånt eller? Å være ok med å ikke være den som avviser?Anonymous poster hash: d5455...4eb Sikker på at du er så hot som du tror? Anonymous poster hash: 59156...3a9 1
Gjest Castielz Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Sikker på at du er så hot som du tror?Anonymous poster hash: 59156...3a9 Min første tanke, han ble nok skuffet når han så henne. Var nok derfor han var stille tenker jeg!
Gjest krokodillen Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 han var det svakere leddet? jaok.. du lignet kanskje ikke så mye på bildene selv siden du ble avvist
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Sikker på at du er så hot som du tror? Anonymous poster hash: 59156...3a9 Takk for et forferdelig usaklig svar! Til info ser jeg i hvert fall ut som på bildene mine, så grunn til å bli skuffet på den fronten var vel ikke egentlig tilstede, hadde han ikke funnet utseendet mitt interessant ville han vel ikke spurt meg på date Han derimot hadde kun ett bilde, som tydeligvis var fra de dagene han var yngre og litt mindre chubby :DAnonymous poster hash: d5455...4eb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Takk for et forferdelig usaklig svar! Til info ser jeg i hvert fall ut som på bildene mine, så grunn til å bli skuffet på den fronten var vel ikke egentlig tilstede, hadde han ikke funnet utseendet mitt interessant ville han vel ikke spurt meg på date Han derimot hadde kun ett bilde, som tydeligvis var fra de dagene han var yngre og litt mindre chubby :DAnonymous poster hash: d5455...4eb Vanskelig å se på et lite bilde hvordan personen ser ut i real life. Har blitt skuffet, og dumpet flere jenter fordi jeg tenkte de så bedre ut enn det de var. Sorry er ikke så mange andre grunner til at han ditcha deg. Hadde han vært fysisk tiltrukket av deg, men ikke hadde hatt kjemi med deg, ville han pult deg og aldri tatt kontakt mere.Anonymous poster hash: d200a...a69 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 han var det svakere leddet? jaok.. du lignet kanskje ikke så mye på bildene selv siden du ble avvist Jeg ligner på bildene mine, det har jeg fått bekreftet av andre, og er selv veldig nøye med at jeg ikke vil lyve om noe akkurat der. Man stiller vel ikke akkurat som et sterkt ledd om man ser ut som en helt annen person enn på bildene sine? Uansett unødvendig å henge seg opp i det synes jeg, det er uansett ikke det som er poenget mitt med denne tråden. Anonymous poster hash: d5455...4eb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #10 Skrevet 11. juni 2015 Slapp av, det er bare egoet ditt som blir litt såret. Men det er ikke noe å bry seg om. Det skjer vel med alle i blant Hvis noen avviser meg eller ikke er interessert så bryr jeg meg ikke så mye lenger. Jeg vet jo at det er noen andre så liker meg, så da er det ikke så farlig Anonymous poster hash: 5c003...2ef
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 Vanskelig å se på et lite bilde hvordan personen ser ut i real life. Har blitt skuffet, og dumpet flere jenter fordi jeg tenkte de så bedre ut enn det de var. Sorry er ikke så mange andre grunner til at han ditcha deg. Hadde han vært fysisk tiltrukket av deg, men ikke hadde hatt kjemi med deg, ville han pult deg og aldri tatt kontakt mere.Anonymous poster hash: d200a...a69 Jeg har vært på ganske mange tinder dates, har faktisk aldri opplevd at noen har sett annerledes ut enn på bildet. Jeg vet at han her var en seriøs fyr - han var ute etter et forhold, ikke kun en knulledokke. Det er ingen tvil om at han ikke ville mer fordi kjemien var forferdelig dårlig. Det er i hvert fall nettopp derfor jeg ikke vil mer. Gidder ikke knulle en som ikke engang gidder å prate Poenget er uansett ikke hvorfor vi ikke vil møtes mer. Les det første innlegget en gang til du, så ser du hva jeg spør etter Anonymous poster hash: d5455...4eb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #12 Skrevet 11. juni 2015 Slapp av, det er bare egoet ditt som blir litt såret. Men det er ikke noe å bry seg om. Det skjer vel med alle i blant Hvis noen avviser meg eller ikke er interessert så bryr jeg meg ikke så mye lenger. Jeg vet jo at det er noen andre så liker meg, så da er det ikke så farlig Anonymous poster hash: 5c003...2ef Åh da håper jeg at jeg får din styrke en gang! Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, før brydde jeg meg ikke - men plutselig har jeg blitt så j følsom haha..Anonymous poster hash: d5455...4eb
Gjest Angry Man Skrevet 11. juni 2015 #13 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har vært på ganske mange tinder dates, har faktisk aldri opplevd at noen har sett annerledes ut enn på bildet. Jeg vet at han her var en seriøs fyr - han var ute etter et forhold, ikke kun en knulledokke. Det er ingen tvil om at han ikke ville mer fordi kjemien var forferdelig dårlig. Det er i hvert fall nettopp derfor jeg ikke vil mer. Gidder ikke knulle en som ikke engang gidder å prate Poenget er uansett ikke hvorfor vi ikke vil møtes mer. Les det første innlegget en gang til du, så ser du hva jeg spør etter Anonymous poster hash: d5455...4eb Drit nå i 12 årige tøffe gutter som poster her. Det kan ha vært flere grunner til at han slettet deg. 1: Dere hadde null kjemi. 2: Han visste at han ikke hadde sjans basert på den tragiske date'n. 3: Han var flau fordi han løy på bildet osv osv. Det er umulig for oss å vite hva som foregikk oppe i hodet hans når han slettet deg. Du er den eneste som kan si noe om din personlighet og ditt utseende kontra hans personlighet og utseende. Basert på den kunnskapen kan du med relativt stor sannsynlighet utelukke visse alternativer som at han foreks ikke følte du så bra nok ut. Men igjen har sett feite stygge folk som selv mente de så bra ut og som krevde attraktive partnere så man kan aldri utelukke noe helt...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Drit nå i 12 årige tøffe gutter som poster her. Det kan ha vært flere grunner til at han slettet deg. 1: Dere hadde null kjemi. 2: Han visste at han ikke hadde sjans basert på den tragiske date'n. 3: Han var flau fordi han løy på bildet osv osv. Det er umulig for oss å vite hva som foregikk oppe i hodet hans når han slettet deg. Du er den eneste som kan si noe om din personlighet og ditt utseende kontra hans personlighet og utseende. Basert på den kunnskapen kan du med relativt stor sannsynlighet utelukke visse alternativer som at han foreks ikke følte du så bra nok ut. Men igjen har sett feite stygge folk som selv mente de så bra ut og som krevde attraktive partnere så man kan aldri utelukke noe helt... Først, takk for utfyllende kommentar. Jeg er fullt og helt enig i det du sier. Det finnes alltid mange grunner å velge utifra når det gjelder avvisning. Men poenget mitt med denne posten er likevel ikke hvorfor jeg ble avvist. Hadde jeg ikke blitt det hadde jeg gjort det selv. Jeg spurte derfor om tips til å takle avvisning - når man ikke engang tåler å bli avvist av en man selv uansett ikke liker. Anonymous poster hash: d5455...4eb
Gjest krokodillen Skrevet 11. juni 2015 #15 Skrevet 11. juni 2015 Jeg ligner på bildene mine, det har jeg fått bekreftet av andre, og er selv veldig nøye med at jeg ikke vil lyve om noe akkurat der. Man stiller vel ikke akkurat som et sterkt ledd om man ser ut som en helt annen person enn på bildene sine? Uansett unødvendig å henge seg opp i det synes jeg, det er uansett ikke det som er poenget mitt med denne tråden.Anonymous poster hash: d5455...4eb vel, han likte ikke deg heller så det må jo være noe som skurrer med deg
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #16 Skrevet 11. juni 2015 vel, han likte ikke deg heller så det må jo være noe som skurrer med deg Åh herre, det er da ikke bare meg det er feil med er i verden, kjære deg! Jeg søker uansett ikke svar på hvorfor vi hadde null kjemi (sett fra begge sider), men hvorfor jeg sliter med å bli avvist generelt, og det også av folk som jeg selv ville avvist hvis ikke de kom meg i forkjøpet. Anonymous poster hash: d5455...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #17 Skrevet 11. juni 2015 Takk for et forferdelig usaklig svar! Til info ser jeg i hvert fall ut som på bildene mine, så grunn til å bli skuffet på den fronten var vel ikke egentlig tilstede, hadde han ikke funnet utseendet mitt interessant ville han vel ikke spurt meg på date Han derimot hadde kun ett bilde, som tydeligvis var fra de dagene han var yngre og litt mindre chubby :DAnonymous poster hash: d5455...4eb Så dere kan avvise og såre chubby menn, men når en mann sier at en kvinne er feit( ref. tråd om kjæresten som kalte en venninne feit og hun hørte det i samlivs underforum) da er det brenn mannen på bålet.Anonymous poster hash: 59156...3a9
Gjest krokodillen Skrevet 11. juni 2015 #18 Skrevet 11. juni 2015 Åh herre, det er da ikke bare meg det er feil med er i verden, kjære deg! Jeg søker uansett ikke svar på hvorfor vi hadde null kjemi (sett fra begge sider), men hvorfor jeg sliter med å bli avvist generelt, og det også av folk som jeg selv ville avvist hvis ikke de kom meg i forkjøpet.Anonymous poster hash: d5455...4eb garantert ikke bare deg det er noe galt med nei, men det var dt tydeligvis i dtte tilfellet siden han sletta deg som match
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #19 Skrevet 11. juni 2015 Så dere kan avvise og såre chubby menn, men når en mann sier at en kvinne er feit( ref. tråd om kjæresten som kalte en venninne feit og hun hørte det i samlivs underforum) da er det brenn mannen på bålet.Anonymous poster hash: 59156...3a9 Det er absolutt ikke det jeg sikter til her. Selvfølgelig skjønner jeg at jeg også kan bli avvist - om jeg ligner på bildet mitt eller ei. Men jeg er ute etter tips til å takle nettopp det - å bli avvist.Anonymous poster hash: d5455...4eb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #20 Skrevet 11. juni 2015 Min første tanke, han ble nok skuffet når han så henne. Var nok derfor han var stille tenker jeg! ohgod... hold dere til tema, hvorfor må ALLTID noen avspore og komme med ekle kommentarer? Dere er så utrolig uempatiske!! Anonymous poster hash: a97e6...f88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå