Gjest ? Skrevet 2. september 2004 #1 Skrevet 2. september 2004 Hva er det som veier 20 kg og er tyngst om vinteren? Snakker men lever ikke. Burde vært lov men farlig i parforhold?
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #2 Skrevet 2. september 2004 Ingen som kan den?? Kom igjen 'a :-?
Hilde Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 Om det veier 20 kilo, så er det jo like tungt uansett om det er sommer eller vinter..?
Gjest ? Skrevet 2. september 2004 #4 Skrevet 2. september 2004 Om det veier 20 kilo' date=' så er det jo like tungt uansett om det er sommer eller vinter..?[/quote'] Begrepet 'tungt' trenger ikke henspeile vekten vet du
Livets datter Skrevet 2. september 2004 #5 Skrevet 2. september 2004 Hva er det som veier 20 kg og er tyngst om vinteren? Snakker men lever ikke. Burde vært lov men farlig i parforhold? En promp? "Burde vært lov, men farlig i parforhold". :oops:
Monstermagnet Skrevet 2. september 2004 #6 Skrevet 2. september 2004 Parabolantenne kanskje? Veier vel ca 20 kilo, blir tyngre med snø på. Er ikke forbudt, men overdreven tv-titting er vel ikke bra for parforhold!? Den snakker vel ikke, men kommuniserer ihvertfall.. Vet da eff, men det var det nærmeste jeg kom..
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #7 Skrevet 2. september 2004 I min gåte stod det at de* var farlig parvis...ikke i parforhold..men kanskje det er mange gåter av samme typen ute og går!!?
Ugla Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 I min gåte stod det at de* var farlig parvis...ikke i parforhold..men kanskje det er mange gåter av samme typen ute og går!!? Ja, har sett den i litt ulike variasjoner. Og dette er nok bare en "lure-gåte", som det ikke finnes noe fornuftig svar på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå