Gå til innhold

Hva var din første tråd på KG?

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Om jeg ikke husker feil, var det om at jeg så bigfoot i hagen om natten. Skumle greier, han har ikke kommet på så mange besøk siden, men stikker ofte innom en gang eller to på sensommeren for å høste sukkererter.

Hva var din første tråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har forsøkt å lete, men det er så lenge siden at innlegget er skjøvet ut i den store glemselen, så jeg aner ikke. :)

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Tror jeg prøvde meg på ei oppskrift, hehe. Bare for å se hvordan det funket og jeg fikk mange hyggelige svar, husker jeg.

Skrevet (endret)

Om den gangen en skummel fyr prøvde å ta seg inn i boligen min og viste seg å ha tatt seg inn i en fjøs i nærheten og stukket tre dyr i buken, så de ble hardt skadd, samme natt. Dette med dyrene viste seg et par dager etter at jeg opprettet tråden, så først var det en del som syntes jeg var litt pinglete og mente at det helt sikkert var helt naturlige forklaringer på hvorfor en ukjent, tykkfallen mann i klaffelue forsøkte å ta seg inn via verandadøra.

Endret av absinthia
Skrevet

Jeg tror jeg ble medlem her pga en tråd om Asperger og/eller angst - som snart ble stengt. De første jeg deltok i som vel fremdeles "lever", antar jeg var en av menskopp-trådene, og "har du ligget med en kjendis?".

Skrevet

Tror det må ha vært tilbake i 2006, da under et annet brukernavn (ikke så lett å søke opp sine egne tråder via google).

Skrevet

Var tidlig 2000ish og ramlet over kg i søk etter ett norskt second life samfunn, på den tiden hadde kg og edda media egen øy i second life.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...