Gå til innhold

Hvor kan jeg se "kommende utbetalinger" hos nav

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter (og venter og venter og venter og venter) på sykepenger fra NAV. Begynner rett og slett å bli litt kritisk da jeg ikke har fått lønn siden april.....

Leser at folk kan se at ting er i gang under "kommende utbetalinger" på nav.no, men jeg finner ikke noe sånn post? Hos meg står det kun "betalinger de siste 3 månedene", og der er det jo ikke stort....... Er det noe jeg ikke skjønner her???

Hilsen utålmodig!

Anonymous poster hash: acb8a...5ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal stå på din side på nav.no. Men du bør ringe inn og høre med de. Ting går ofte galt i nav systemet altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Skal ligge under "Dine utbetalinger" ,men enig i at du bør ta kontakt med nav.

Anonymous poster hash: 7c04c...fe8

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg en gang og. Jeg ringte nav flere ganger og de jeg snakket med sa at det lå klart til utbetaling til den og den datoen, men jeg fikk ikke pengene. 7. gangen eller noe sånt at jeg ringte så fikk jeg en ærlig person på tlf som sa at det lå ingenting til utbetaling og at saken min ikke var behandlet i det hele tatt. Han skulle ta det videre. Ikke lenge etterpå ringte sjefen for forvaltningen meg og ba meg om unnskyldning og han lovte at pengene skulle komme innen en uke og det gjorde de. Da hadde jeg ventet 3 mnd tror jeg.

Sykepengene utbetales den 20. hver mnd og for meg så kommer ikke utbetalingen på min side på nav.no før samme dagen eller dagen før. Så logg deg inn den 19. og 20. og står det ingenting den 20. så ring nav og spør hva som skjer. Eller ring nav nå og spør, de ber deg sikert om å vente til den 20. :(

Anonymous poster hash: 5efd8...2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...