Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #1 Skrevet 2. september 2004 Har ikke kommet meg dit enda.. :-( Er den stor, bra, fine klær? Samme utvalg som i Norge eller litt anderledes? Nysgjerrig!
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2004 #2 Skrevet 2. september 2004 tror ikke de har åpnet? var ike åpnet når jeg var der forrige uke tror jeg
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 Joda, de har åpnet! I slutten av august en gang.. Har ikke vært der selv, men en vennine har.. Hun sa det var bra!
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #4 Skrevet 4. september 2004 Ingen andre som har vært der..?
Trude29 Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Var der forrige helg, synes det var veldig oversiktelig og fint. Tror jeg kjente igjen noe av det jeg har sett i norske HM, men noe annet var det også. Var mest i barneavdelingen. Kjøpte en genser til datteren og en truse til meg. Skulle gjerne kikket litt mer, men med barnet på slep går jo ikke det så bra ! Min niese på 16 syntes det var lite til hennes aldersgruppe der. Tror ikke det var noe ungdomsavdeling der.
Grooo Skrevet 4. september 2004 #6 Skrevet 4. september 2004 Har ikke vært der, men jeg har vært på endel andre H%M i Sverige og synes ofte de har mye annet enn det de har i butikkene her i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå