Gjest Hofmann Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Kva kan ein seie? Kvinne ferskar mann i å kysse ei anna kvinne i ein bar, TV-program gjev kvinne full plastikkoperasjon (noko som får henne til å sjå 20 år eldre ut), og alle hjarter gleder seg. Kva er nokon av dei mest forskrudde TV-programma du veit om? Beth Lay, 25 Along with some residual numbness from her tummy tuck and liposuction, the customer-service rep from Milton, Wash., came home with a faint mental scar: "I'm afraid of the scale." She's up by 5:30 every day for an hour of cardio and is working with a nutritionist to reduce her body fat to 18 percent—and shrink her enlarged breasts. ("Maybe the surgery made her a little too self-conscious," says her husband, Dan, 29, a longshoreman.) With weekly date nights, she is working just as hard on her marriage, which had problems before The Swan. The couple are even thinking of having a second child (son Easton is 3). "I can't wait for every day with my husband," says Beth. "It's the best feeling." http://www.people.com/people/archive/article/0,,20150694,00.html
Chizue Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 En del av de japanske gameshowene er rimelige sprøe Ofte sitter jeg igjen som ett spørsmåltegn og tenker "Dafuq?"
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Eg tykkjer at Honey Boo Boo er nokso ille. https://www.youtube.com/watch?v=dzt7oCFN3ek Anonymous poster hash: 15bb8...2ec 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Var et realityprogram der ca 10 jenter bodde sammen i et hus. Hver uke var det konkurranse. Taperen røk ut, vinneren fikk en plastikk-kirurgisk operasjon (nose job el.l). Uke etter uke gikk, og den som sto igjen til slutt, som vinneren, fikk en hel body makeover eller noe slikt, i allefall fikk velge og vrake og bli operert både her og der. Husker ikke helt hva programmet het, men det var småmorsomt. Tror aldri det ble noen sesong to... Anonymous poster hash: c4a6e...930 2
Hege899 Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Var et realityprogram der ca 10 jenter bodde sammen i et hus. Hver uke var det konkurranse. Taperen røk ut, vinneren fikk en plastikk-kirurgisk operasjon (nose job el.l). Uke etter uke gikk, og den som sto igjen til slutt, som vinneren, fikk en hel body makeover eller noe slikt, i allefall fikk velge og vrake og bli operert både her og der. Husker ikke helt hva programmet het, men det var småmorsomt. Tror aldri det ble noen sesong to...Anonymous poster hash: c4a6e...930 Bridal plasty 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Talkshowet Jerry Springer som gikk på 90tallet var rimelig spesielt... Anonymous poster hash: 1e845...f79 1
Cuntzilla Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 En del av de japanske gameshowene er rimelige sprøe Ofte sitter jeg igjen som ett spørsmåltegn og tenker "Dafuq?" Masturbation karaoke er vel det fjerneste jeg har kommet over av japanske gameshow. https://www.youtube.com/watch?v=B9L8zMKYPSI
Trompeten Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 For min del kommer denne høyt oppe på lista: There's Something About Miriam
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Farfur, en Mikke Mus-lignende propagandafigur fra palestinsk barne-tv. Anonymous poster hash: 75e37...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå