Gå til innhold

Ble bedt ut på ball - skal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

For noen et par uker siden, matchet jeg med en fin kar på tinder. Vi har snakket sammen, og snappet litt. Ble enige om å få til og treffes om noen uker når begge endelig får anledning.

Det som er, er vi tilfeldigvis snakket litt om militære ettersom han jobber der, og er ferdig sjersant nå i sommer. I den anledning, ba han meg med på ballet fordi venninna hans av ulike årsaker ikke kunne… :S  Han sa at han hadde tenkt til å vente med å spørre meg til vi møtes, men at han like kune gjerne spørre nå.

Er ikke det litt rart, haha? Jeg sa bare ja jeg. :D Vi har ikke truffet hverandre en gang.. haha. Men hvis kjkemien skulle klaffe, hvordan foregår et slikt ball? Må jeg kle meg veldig pent? Aldri vært med på noe slikt før..

Anonymous poster hash: 21227...182
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så stas^^, Men om du er usikker på hvor pent du skal kle deg så kan du jo bare spørre daten din, han har kanskje vært før eller fått informasjon om bekledning:) Blir nå en spennende første date i alle fall!:)

Anonymous poster hash: 6ec80...772
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, nå har han faktisk meldt meg inn!!!! Jiiises.. da må jeg se etter kjole i dag :/ Hvordan er et slikt ball? Hvordan er sermonien? Er det veldig stivt? Ohh.. fyren er nesten to meter, og jeg er 160, kanskje 164-5 med høye heler.. haha!

Hva slags kjole ville dere valgt? Sminken og håret gjør jeg selv..

Det er viiilt.. føler meg som  veldig andrevalg da pga hun venninna ikke kunne. :S

Skrevet

Ja du må ha galaantrekk. Fotsid, pen kjole.

men du. Du kan ikke "føle deg som andrevalg" for en du aldri har møtt engang! Ja, du er andrevalg, etter venninna. Hva så? Forhåpentligvis blir du førstevalget når dere blir kjent 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant! :) Men… er det meningen at man skal dele hotellrom sammen etterpå? Jeg mener, kommer jo fra en annen by, og det vil ikke gå tog hjem så sent mtp. på drikking på kvelden/fri bar som alle gleder seg til.. :P haha.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er sant! :) Men… er det meningen at man skal dele hotellrom sammen etterpå? Jeg mener, kommer jo fra en annen by, og det vil ikke gå tog hjem så sent mtp. på drikking på kvelden/fri bar som alle gleder seg til.. :P haha.

Vil dette bli første gang du treffer ham? I så fall ville jeg nok hatt en backupovernatting i tilfelle kjemien ikke er der, da kan det bli litt kleint å dele hotellrom.
AnonymBruker
Skrevet

Vil dette bli første gang du treffer ham? I så fall ville jeg nok hatt en backupovernatting i tilfelle kjemien ikke er der, da kan det bli litt kleint å dele hotellrom.

Vi skal møtes snart før ballet, så da vil det bli andre gangen. Er det egentlig meningen man skal dele hotelrom? Er det mange kjærestepar i selskapet? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...