AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Finnes det åpensinnede (og "trygge") damer der ute som kunne hjulpet en mannlig venn med å kle ham opp i dameklær, videre kanskje ha ham med på en "jentekveld" sammen med en eller flere venninner? Uten at det ville kommet ut i ettertid! Så det er snakk om å holde på en hemmelighet her. På den måten kunne jeg få sluppet ut dama i meg for noen timer. Det er ingen baktanker om sex her så kanskje dette er feil forum. Mann Anonymous poster hash: d01a1...0ea 3
LiseTV Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Får håpe du finner noen. Det er da så deilig og ha på dameklær, særlig kjoler.
Erfaren Traver Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Tøft det å leve ut fantasiene sine. Men er det så vanskelig å ta på seg dameklær selv? Husker for mange år siden da jeg bodde med min mor og søster, så klarte jeg å ta feil bukse, som da var min søsters bukse, og ja.. kjenner at damekroppen har andre former enn menn har.. føltes helt fjærnt ut, men så er ikke den fantasien min da. Alikevel.. håper du finner noen som har peiling på damestyling. Hvertfall ikke noen helserisiko med den fantasien! Så lykke til herr frue! :D 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Fetlife eller Smil Norge er kanskje en start, ts! Anonymous poster hash: 460c8...212
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Jeg har en kompis som liker å kle seg som dame. Vært ute med han mange ganger når han er i ikledd dameklær. Aldri tatt med flere venninner da, men han har ikke bedt om det.Anonymous poster hash: 5a64e...189
Gjest Coolaid Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Kanskje det er lettere å finne en mann med samme interesse som kan hjelpe deg? Uansett, lykke til, tøft av deg å leve det ut.
Gjest Godjente Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Hvor bor du da? Har en kompis jeg, som kler seg i dameklær men han tør ikke gå på byen i det pga dama hans vet ikke om det. Han har ofte fått dameklær fra meg 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Det hadde vært hyggelig. Hadde vært morsomt å hjelpe til med sminke også.Anonymous poster hash: 3242e...33a 2
Gjest lipgloss Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Hvor bor du da? Har en kompis jeg, som kler seg i dameklær men han tør ikke gå på byen i det pga dama hans vet ikke om det. Han har ofte fått dameklær fra meg så flott skulle ønske jeg hadde en vennine som deg veldig fint at du stiller opp på denne måten,jeg hadde satt sykt stor pris på deg og tenker nok det gir vennen din en god trygghet og ha en person han stoler på og kan dele dette med.
Gjest Godjente Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 så flott skulle ønske jeg hadde en vennine som deg veldig fint at du stiller opp på denne måten,jeg hadde satt sykt stor pris på deg og tenker nok det gir vennen din en god trygghet og ha en person han stoler på og kan dele dette med. Ja han har behov for å snakke med noen om det
Gjest lipgloss Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Ja han har behov for å snakke med noen om det så flott du er der for ham,han er heldig som har en som deg med åpent sinn og forståelse,det at du gir ham klær forteller på en fin måte at du aksepterer og syns dette er greit,husker selv når jeg åpnet meg for kona,hun sa det var ok,men det var ikke før hun handlet inn klær til meg jeg følte at det var aksept fra hennes side,jeg begynnte å gråte første gangen hun kom hjem med noe til meg så glad ble jeg Blir utrolig glad av å høre slike innlegg fra personer som deg
Gjest Godjente Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 så flott du er der for ham,han er heldig som har en som deg med åpent sinn og forståelse,det at du gir ham klær forteller på en fin måte at du aksepterer og syns dette er greit,husker selv når jeg åpnet meg for kona,hun sa det var ok,men det var ikke før hun handlet inn klær til meg jeg følte at det var aksept fra hennes side,jeg begynnte å gråte første gangen hun kom hjem med noe til meg så glad ble jeg Blir utrolig glad av å høre slike innlegg fra personer som deg Tusen takk, så snilt sagt. Det finnes nok mange kvinner der ute som er forståelsesfulle vil jeg tro.Men det er jo mange fordommer og det er synd
Gjest Nikee Skrevet 7. september 2015 #14 Skrevet 7. september 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring samt svar til dette. Nikee, mod.
LiseTV Skrevet 7. september 2015 #15 Skrevet 7. september 2015 Jeg har klart meg alene. Har fått litt hjelp i noen butikker, men stort sett klart meg alene. Det har vert mange tøffe tak.
Gjest Jessica Skrevet 7. september 2015 #16 Skrevet 7. september 2015 Hvor bor du da ? Har en kompis jeg hjelper av å til 😊
Gjest Jessica Skrevet 7. september 2015 #17 Skrevet 7. september 2015 Jeg har klart meg alene. Har fått litt hjelp i noen butikker, men stort sett klart meg alene. Det har vert mange tøffe tak. En kompis av meg elsker å kle seg dameklær. Blir litt sjalu på de lange slanke beina hans og hans fantastiske evne til å gå i hæler 😂
LiseTV Skrevet 8. september 2015 #18 Skrevet 8. september 2015 En kompis av meg elsker å kle seg dameklær. Blir litt sjalu på de lange slanke beina hans og hans fantastiske evne til å gå i hæler Jeg klarer ikke å bruke høyere heler enn 5 cm, og dem må ikke vere tynne.. Jeg har fått mye skryt av leggene mine.
Ivy Skrevet 8. september 2015 #19 Skrevet 8. september 2015 (endret) Finnes det åpensinnede (og "trygge") damer der ute som kunne hjulpet en mannlig venn med å kle ham opp i dameklær, videre kanskje ha ham med på en "jentekveld" sammen med en eller flere venninner? Uten at det ville kommet ut i ettertid! Så det er snakk om å holde på en hemmelighet her. På den måten kunne jeg få sluppet ut dama i meg for noen timer. Det er ingen baktanker om sex her så kanskje dette er feil forum. Mann Anonymous poster hash: d01a1...0ea Ikke at det er spesielt relevant, men hva er alderen din ? Om du er ung, så er kjangsen for at en eller flere av venninnene dine stiller opp, ganske høy. 95% av alle vennene mine samt familie vet om denne delen av meg og jeg har hatt flere vinkvelder med venninnene hjemme hos meg. Det krever dog at du tar ett større steg og eventuelt deler det med noen. Det er kanskje ikke aktuelt i din situasjon. Uansett, håper du finner det du er på jakt etter! Hvor bor du da? Har en kompis jeg, som kler seg i dameklær men han tør ikke gå på byen i det pga dama hans vet ikke om det. Han har ofte fått dameklær fra meg Hyggelig å lese at du kan stille opp for h*n. Keep it up! d('-'d Endret 8. september 2015 av Ivy
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #20 Skrevet 8. september 2015 jeg er i samme situasjon som TS, men jeg er redd for at kjæresten min blir lei seg Anonymous poster hash: 5af36...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå