Medinilla Magnifica Skrevet 4. juli 2002 #1 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Er det noen som gidder å forklare hvordan jeg kan redigere et bilde, så jeg kan få det som avatar? Håper på raskt svar. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nullet Skrevet 4. juli 2002 #2 Del Skrevet 4. juli 2002 Har du et bildebehandlings program innstallert? Hvis ikke, kan jeg anbefale deg "The Gimp". Et gratis og rimelig bra program (ikke noe PhotoShop akkurat men). http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg bruker Adobe photodeluxe, hvordan endrer jeg bildet jeg vil bruke slik at det blir mindre enn 6 kb?? Nå står det at size er 4 K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg bruker Adobe photodeluxe, hvordan endrer jeg bildet jeg vil bruke slik at det blir mindre enn 6 kb?? Nå står det at size er 4 K Jammen - 4 er då mindre enn 6 allereie... (Men elles: Lagre jpeg med mindre kvalitet,eller gif/png med færre fargar.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. juli 2002 #5 Del Skrevet 25. juli 2002 Får nemlig beskjed om at bildet må være mindre enn 6 kb. Så skjønner ingenting, men er kb og K det samme?? Kom til at det kunne ikke være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #6 Del Skrevet 25. juli 2002 Ja, det er det samme. Husk at bildet også kan være max 80 x 80 pixler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. juli 2002 #7 Del Skrevet 25. juli 2002 Bildet mitt er nå 3 K og 57 x 17 pixles. Det skulle da oppfylle kravene?? Hmmm Etterforsking må til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #8 Del Skrevet 25. juli 2002 Bildet mitt er nå 3 K og 57 x 17 pixles. Det skulle da oppfylle kravene?? Ja, det skulle det... Hvilken feilmelding får du, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. juli 2002 #9 Del Skrevet 25. juli 2002 "Avatar-en må være mindre enn 6 kB" Står det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 25. juli 2002 #10 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg kan se på den hvis du vil. Send en mail :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå