Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har prøvd Clay and herbal masken fra Decleor? Syns den så litt interessant ut.

www.decleor.com Trykk på Products, all skin types, mask, Masque à l'Argile et aux Herbes.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Den er nydelig! Spesielt til sensitiv hud. Hvis du har en fetere hudtype, kan det nok hende du vil ha noe med mer futt i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk :)

Da stoler jeg på deg og bestiller den! Jeg har tørr, sensitiv, litt uren hud, så da er den vel midt i blinken!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jepp, den høres bra ut. Med sensitiv hud kan normale leiremasker tørke ut huden din slik at den blir rød og klør, men ikke denne (lurer på hvorfor jeg ikke har kjøpt den flere ganger?) :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er den bestilt! Kostet under 200! I :hjerte: strawberrynet.

Vet du om den er 100% naturlig? Vet at Aromessence- produktene er det, men ellers er det vanskelig å finne innholdsdeklarasjon på nettet.

Gjest Ethereal
Skrevet

Tipper den inneholder noen kjemiske stoffer....Decleor hevder at produktene deres er 100% naturlige, men jeg vil tippe det egentlig bare holder for aromessensene, og muligens balm-ene.

Sorry, kunne ikke hjelpe :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør ikke no' det :trøste: Du er jo alltid kjempehjelpsom(!!) når det gjelder hudpleie!

Regner med at det ikke er parfyme, alkohol eller mineralolje, og da går det vanligvis bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...