Gå til innhold

pris for verdens mest bekymrede mamma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...må gå til meg. Kort historikk.

Rundt 10 år tilbake ble partner alvorlig syk. Etter den tiden får jeg en enorm klump i magen når noen jeg er glad i er syke. Datter på 2.5 år har en forkjølelse med litt mageteøbbel om dagen. Dårlig matlyst også. I kveld har hosten slått til for fullt-og jeg sitter og gråter stille av bekymring. Vet hun er forkjølet, vet hun skal igjennom x ant sykdomsperiode med variert innhold....likevel er jeg utrolig bekymret.

Hva skal jeg gjøre for å lette på følelsene? Fornuften seirer i allefall ikke....

Anonymous poster hash: dcc3e...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fastlegen din kan henvise deg til psykolog

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bedt om en samtale med helsesøster, og eventuelt en time hos psykolog. I første omgang villet jeg ha kontaktet helsesøster og snakket litt med henne rundt dette. De er så vant med å jobbe med barn og mødre, hun har sikkert noen gode råd å gi deg.

Skjønner følelsene dine. Etter vår lille ble innlagt 2 uker gammel med mistenkt hjernehinnebetennelse fikk jeg det som føltes som høyt blodtrykk og hjerteflimmer hver gang hun snufset litt. Nå som hun er 2,5 år begynner det å bli bedre, men en skremmende sykdomsopplevelse setter virkelig dype spor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...