AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 ...må gå til meg. Kort historikk. Rundt 10 år tilbake ble partner alvorlig syk. Etter den tiden får jeg en enorm klump i magen når noen jeg er glad i er syke. Datter på 2.5 år har en forkjølelse med litt mageteøbbel om dagen. Dårlig matlyst også. I kveld har hosten slått til for fullt-og jeg sitter og gråter stille av bekymring. Vet hun er forkjølet, vet hun skal igjennom x ant sykdomsperiode med variert innhold....likevel er jeg utrolig bekymret. Hva skal jeg gjøre for å lette på følelsene? Fornuften seirer i allefall ikke....Anonymous poster hash: dcc3e...131
minister-mio Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Kanskje fastlegen din kan henvise deg til psykolog 1
Lillemini Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Jeg hadde bedt om en samtale med helsesøster, og eventuelt en time hos psykolog. I første omgang villet jeg ha kontaktet helsesøster og snakket litt med henne rundt dette. De er så vant med å jobbe med barn og mødre, hun har sikkert noen gode råd å gi deg. Skjønner følelsene dine. Etter vår lille ble innlagt 2 uker gammel med mistenkt hjernehinnebetennelse fikk jeg det som føltes som høyt blodtrykk og hjerteflimmer hver gang hun snufset litt. Nå som hun er 2,5 år begynner det å bli bedre, men en skremmende sykdomsopplevelse setter virkelig dype spor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå