AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har noen kvisearr som jeg har fått nyllig, men det er svært vanskelig å holde seg unna solen nå som det er sommer, vet dere noe om dette? Anonymous poster hash: b2e2e...c72
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Ta høy faktor på arrene. 50+. Ellers kan de bli mørke.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Ta høy faktor på arrene. 50+. Ellers kan de bli mørke. ja men da vil jeg jo få pigmentflekker? Anonymous poster hash: b2e2e...c72
Catherine09 Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Lillesøsteren min ble bitt av en hund, og måtte sy, og fikk et stort arr på kinnet. Hun måtte etter å ha tatt ut stingene, gå med plaster over arret i et helt år, fordi det ikke skulle komme noe sol på det. Så jeg tror det er viktig å prøve å skjerme arr for sola, siden det var det legen sa til henne. Men nå er det jo bare små arr, så tror du bare kan ta litt ekstra solfaktor 50 på arrene, fordi hvis du går rundt med plaster i hele ansiktet, vil du ende opp med en ganske så rar skille, det gjorde lillesøstra mi
lemon-aid Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Bruk solfaktor, og nei, du får ikke pigmentflekker av å bruke det. Er arrene veldig nye, ville jeg ikke solt meg direkte i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er litt uenig. Jeg gikk til hudlege for å finne ut av hvordan jeg kunne bli kvitt mange gamle kvisearr på armene. De lå for dypt, og jeg måtte bruke høy solfaktor sa de. Men etter noen mnd i asia, med lav solfaktor, var arrene heelt borte!!Anonymous poster hash: ada0c...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå