AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hei. Har ei datter som blir ett år om tre uker. I slutten av juli har meg og samboer snakket om og ta en tur på tre netter uten henne i Europa. Jeg er gravid med nummer to som kommer i slutten av oktober. Jeg føler jeg trenger litt alenetid med samboer. Planen er at jenta vår skal være hos mamma og pappa. Her er hun godt vant da de har ho ei gang i uka pga jobb på meg og samboer. Er det lov og ha lyst på en kjærestetur når baby er så liten? Hun er veldig glad i besteforeldrene sine og virker og trives. Og jeg stoler jo 100% på mamma. Tror det er jeg som kommer til og slite mest med og være vekke fra henne, men med flytting, oppussing jobb og graviditet så har ikke meg og samboer så mye tid til hverandre, og når vi skal bli tobarnsforeldre i oktober tenker jeg tiden strekker enda dårligere til. Hva tenker dere rundt temaet? Vil helst ikke høre de kommentarene der jeg ikke burde fått barn hvis jeg ikke har tid til de osv. For er ikke det det står på her. Bruker all min fritid på henne til vanlig, og trives jo selvfølgelig med det Anonymous poster hash: bc0f4...9c8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Det er lov, og du behøver ikke forklare og forsvare deg, verken her, overfor andre eller deg selv. God tur, håper dere får kost dere skikkelig! Og gjenta turen til neste år, da vil dere trenge det enda mer! Anonymous poster hash: 4ad23...d0c 4
mammalie Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Høres bra ut med litt kjærestetid før nestemann kommer! Kos dere masse, og god tur
Stråbærry Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Herre. Hvorfor skal du vite hva andre syntes om dette. Reis uten barnet. God tur!
ViljaH Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 3 netter borte fra 1-åring går helt fint Kos dere!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Jeg er vanligvis veldig restriktiv ift det å reise fra småbarn, men dette høres helt kurant ut! Hun er jo ikke en liten baby lenger, og hun er sammen med noen hun kjenner godt.Anonymous poster hash: 29bec...b08 1
Vera Vinge Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Vi gjorde noe lignende, dvs barnet var noen få mnd eldre, og var hos besteforeldre det kjente godt. Det gikk veldig fint.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 Herre. Hvorfor skal du vite hva andre syntes om dette. Reis uten barnet. God tur! Nei, når man er litt usikker selv så er det greit og høre litt meninger. Til dere andre, tusen takk for svar! Rart hvordan helt fremmedes meninger har en betydning. Anonymous poster hash: bc0f4...9c8 1
Harlekin Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 Jeg synes også at en langhelg går fint når barnet skal være hos noen hun er trygg på. Kos dere!
Stråbærry Skrevet 10. juni 2015 #14 Skrevet 10. juni 2015 Nei, når man er litt usikker selv så er det greit og høre litt meninger. Til dere andre, tusen takk for svar! Rart hvordan helt fremmedes meninger har en betydning.Anonymous poster hash: bc0f4...9c8 Det var ikke meningen å være skarp, jeg bare syntes at litt for mange bryr seg om hva andre ukjente mener om hvordan de oppdrar barnet sitt. Hva som passer for deg passer ikke nødvendigvis for andre. Jeg har en kollega som ikke har hatt barnet sitt borte fra seg en eneste natt. Barnet er 3 år. Hun kan ikke engang være med jobb på sosiale samlinger, for barnet kan bli lei seg og savne henne. Så har jeg en kollega som reiste bort fra barnet sitt en hel helg da han var 3 måneder. Det kommer helt an på barnet og foreldrene. Derfor er det vanskelig for oss andre å si hva som er riktig for deg. God tur.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #16 Skrevet 10. juni 2015 Det var ikke meningen å være skarp, jeg bare syntes at litt for mange bryr seg om hva andre ukjente mener om hvordan de oppdrar barnet sitt. Hva som passer for deg passer ikke nødvendigvis for andre. Jeg har en kollega som ikke har hatt barnet sitt borte fra seg en eneste natt. Barnet er 3 år. Hun kan ikke engang være med jobb på sosiale samlinger, for barnet kan bli lei seg og savne henne. Så har jeg en kollega som reiste bort fra barnet sitt en hel helg da han var 3 måneder. Det kommer helt an på barnet og foreldrene. Derfor er det vanskelig for oss andre å si hva som er riktig for deg. God tur. Nei jeg tolket deg ikke som skarp Er jo et godt spørsmål og er jo litt enig! Samtidig syns jeg det kan være greit og spør av og til for her er alle veldig ærlige men hvis jeg hadde bestemt meg skikkelig hadde jeg nok gjort det uansett og som du sier er alle barn forskjellige Anonymous poster hash: bc0f4...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå