silkhand Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Noen som har vert der? Jeg reiser neste uke og er så spent. Ser det er så mange forskjellige strender der, hvilke er best? Og hvordan er prisnivået der ? Noe som er viktig å få med seg? Takk for aaaaaaaalle tips!
Safiye Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Barcelona er definitivt noe for seg selv. Vil veldig sterkt anbefale restauranten Carlota Akaneya om dere er interessert i asiatisk mat.
dillyduzit Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Hvor skal jeg begynne? Om alt går etter planen, blir det min 12.tur i august. Las Rambla ville jeg holdt meg unna så langt det går, utforsk sidegatene, ta en tur til Barceloneta Beach, ta en tur ut på prominaden og se Santa Maria kirken (og selvfølgelig Sagranda Familia) Prisnivået er så som så, noe er veldig billig, andre ting er helt ok. Prismessig kan du gjøre noen kupp, prisen er noe billigere enn Norge, men mat er billig. Det er også et matmarked (som jeg selvfølgelig ikke husker adr på, søk opp marked barcelona food, så kommer det med en gang) som jeg ville ha besøkt om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå