Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips om hvordan man kan bli kvitt blackheads? Har prøvd sånne strips, og JorgObé sin ansiktsmaske, og hvis man klemmer på dem, kommer de bare tilbake. Har slitt med dette lenge nå, det er for det meste på nesa, litt mellom brynene, bittelitt på haka og noen få, veldig små, innerst på kinnene. Så, i olje-sonen, egentlig 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine ble borte da jeg startet på isotretinoin(piller på resept fra hudlege), men de er ganske sterke og mulig hudormer er for lite "problematisk" for å få utskrevet dette.. Men du kan jo høre!:)

Anonymous poster hash: f67f3...e43

Skrevet

Nei, tror ikke jeg verken får resept på det av legen, eller vil ha dem. Har hørt at bivirkningene er ganske sterke, noen blir jo helt gale av dem. Har omtrent ingen kviser, siden jeg allerede går på noen medisiner, men disse medisinene påvirker ikke blackheadsene... 

AnonymBruker
Skrevet

Jevnlig peeling og produkter (f.eks en rens eller et serum) med fruktsyre?

Anonymous poster hash: 79137...4b2

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har noen tips om hvordan man kan bli kvitt blackheads? Har prøvd sånne strips, og JorgObé sin ansiktsmaske, og hvis man klemmer på dem, kommer de bare tilbake. Har slitt med dette lenge nå, det er for det meste på nesa, litt mellom brynene, bittelitt på haka og noen få, veldig små, innerst på kinnene. Så, i olje-sonen, egentlig 

hva er bleakheads? er det røde prikker etter kvier?

Anonymous poster hash: 0f9f2...e4a

AnonymBruker
Skrevet

Blackheads - hudormer kanskje?

Anonymous poster hash: bb571...33f

AnonymBruker
Skrevet

Black heads er svarte hudormer. White heads er hvite hudormer.

Røde flekker/prikker etter kviser/acne er arr.

Anonymous poster hash: 8f308...f34

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror ikke jeg verken får resept på det av legen, eller vil ha dem. Har hørt at bivirkningene er ganske sterke, noen blir jo helt gale av dem. Har omtrent ingen kviser, siden jeg allerede går på noen medisiner, men disse medisinene påvirker ikke blackheadsene...

Noen blir gale av de?? Skulle virkelig ønske folk ikke slang rundt seg med slike holdninger,men heller leste seg litt opp på hva som.egentlig er reellt.

Anonymous poster hash: 679b0...f03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...