Catherine09 Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Er det noen som har noen tips om hvordan man kan bli kvitt blackheads? Har prøvd sånne strips, og JorgObé sin ansiktsmaske, og hvis man klemmer på dem, kommer de bare tilbake. Har slitt med dette lenge nå, det er for det meste på nesa, litt mellom brynene, bittelitt på haka og noen få, veldig små, innerst på kinnene. Så, i olje-sonen, egentlig
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Alle mine ble borte da jeg startet på isotretinoin(piller på resept fra hudlege), men de er ganske sterke og mulig hudormer er for lite "problematisk" for å få utskrevet dette.. Men du kan jo høre!Anonymous poster hash: f67f3...e43
Catherine09 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2015 Nei, tror ikke jeg verken får resept på det av legen, eller vil ha dem. Har hørt at bivirkningene er ganske sterke, noen blir jo helt gale av dem. Har omtrent ingen kviser, siden jeg allerede går på noen medisiner, men disse medisinene påvirker ikke blackheadsene...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Jevnlig peeling og produkter (f.eks en rens eller et serum) med fruktsyre?Anonymous poster hash: 79137...4b2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Er det noen som har noen tips om hvordan man kan bli kvitt blackheads? Har prøvd sånne strips, og JorgObé sin ansiktsmaske, og hvis man klemmer på dem, kommer de bare tilbake. Har slitt med dette lenge nå, det er for det meste på nesa, litt mellom brynene, bittelitt på haka og noen få, veldig små, innerst på kinnene. Så, i olje-sonen, egentlig hva er bleakheads? er det røde prikker etter kvier? Anonymous poster hash: 0f9f2...e4a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 hva er bleakheads? er det røde prikker etter kvier? Anonymous poster hash: 0f9f2...e4a Blackheads - hudormer kanskje? Anonymous poster hash: bb571...33f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 hva er bleakheads? er det røde prikker etter kvier? Anonymous poster hash: 0f9f2...e4a Black heads er svarte hudormer. White heads er hvite hudormer. Røde flekker/prikker etter kviser/acne er arr. Anonymous poster hash: 8f308...f34
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Nei, tror ikke jeg verken får resept på det av legen, eller vil ha dem. Har hørt at bivirkningene er ganske sterke, noen blir jo helt gale av dem. Har omtrent ingen kviser, siden jeg allerede går på noen medisiner, men disse medisinene påvirker ikke blackheadsene... Noen blir gale av de?? Skulle virkelig ønske folk ikke slang rundt seg med slike holdninger,men heller leste seg litt opp på hva som.egentlig er reellt. Anonymous poster hash: 679b0...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå