Gå til innhold

Er jeg den enste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med forferdelige svigerfamilie? Hvorda er dere svigerfamilie? Fyr løs :)

Anonymous poster hash: 8262c...f5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i alle fall en helt fantastisk svigerfamilie. Elsker dem :) Skal besøke noen i svigerfamilien nå faktisk :P

Anonymous poster hash: 94fa0...dca
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida, du er ikke den eneste.Mannen min har en helt grusom svigerfamilie! Men til gjengjeld har jeg fått fantastisk svigerfamilie, så de jevner hverandre ut... ;-)

Anonymous poster hash: 28baa...241
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med forferdelige svigerfamilie? Hvorda er dere svigerfamilie? Fyr løs :)

Jeg har en helt grusom svigermor og enda mer grufulle svigerinner, men resten av svigerfamilien (svigerfar, besteforeldre, mannens søskenbarn osv) er fantastiske.

Svigermor har faktisk innrømmet for meg at hun har med viten og vilje fyrst ut alle tidligere kjærester som sønnen har hatt ut av familien, fordi hun ikke likte dem. Og nå har hun begynt med meg. ALT jeg gjør er feil. Jeg er student, noe hun mener betyr at jeg føler jeg er bedre enn hun og døtrene som ikke har utdannelse og går på NAV. Hun kritiserer at vi ikke gir barnet vårt godteri (hun er 2 år og vi har et helt normalt forhold til sukker), vi er grusomme foreldre fordi hun foretrekker fisk og grønnsaker til middag fremfor noe annet (dette må vi jo ha fått til ved hjelp av tvang i følge hun). Hun nekter å kalle barnet vårt ved navn fordi hun er oppkalt etter min mor, hun snakket ikke med oss på en måned etter vi nektet å kjøre og hente henne i byen klokken 3 på natten etter en fyllatur (det går nattbuss og vi begge skulle tidlig opp på jobb dagen etter), hun sprer rykter om meg, poster bilder av min manns ekskjærester på Facebook med hjerter under (samme ekskjærester hun har skremt vekk tidligere), kritiserer han for alt han gjør, og er bare generelt en heks. Og døtrene følger etter. De eneste gangene de tar kontakt er når de trenger hjelp med noe eller vil låne penger.

Heldigvis irriterer mannen min seg mer over henne enn meg, og sier kraftig i fra. Siden det har null effekt har vi så og si aldri kontakt. Synd, men heldigvis har vi masse annen familie på begge sider som er fantastiske.

Anonymous poster hash: c3a6b...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke grusomme svigerforeldre, de bare bryr seg ikke. Vi kommer til middag til dem en gang i måneden og tørrprater, og det er det. De har vært på besøk hos oss en gang på sju år, og sittet barnevakt en gang (det var krise og mannen min ba pent). De er slett ikke slemme, bare uinteresserte. Jeg tror faktisk ikke de aner hva jeg jobber med en gang.

Anonymous poster hash: eee17...5cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig flott svigerfamilie. Er glade i de :-)

Det kan bli litt 'over the top' for meg noen ganger, men det prøver jeg å overse, fordi de er veldig greie og rause (hele slekta til mannen min).

Mannen min har derimot en komplisert svigerfamilie :-p

Anonymous poster hash: 0ef9c...c1d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker svigerfamilien min ❤️ Mannen sin svigermor er helt grusom.. Jeg elsker mamma, men hun er helt forferdelig stygg og slem mot han!

Vi er som regel på besøk hos svigers sammen, så er jeg og vesla alene hos min familie..

Anonymous poster hash: d2e29...76e

Skrevet

Min svigerfamilie er helt super!!

Skrevet

Jeg har ikke grusomme svigerforeldre, de bare bryr seg ikke. Vi kommer til middag til dem en gang i måneden og tørrprater, og det er det. De har vært på besøk hos oss en gang på sju år, og sittet barnevakt en gang (det var krise og mannen min ba pent). De er slett ikke slemme, bare uinteresserte. Jeg tror faktisk ikke de aner hva jeg jobber med en gang.

Anonymous poster hash: eee17...5cd

Høres nesten ut som min svigerfamilie, bare at vi ikke er på middag hos dem en gang i mnd, det er vel heller så lite som et par ganger i året. Som julemiddag og slikt. "Verdens stolteste farmor" hadde ikke en gang tid til å besøke barnebarnet sitt på sykehuset etter fødselen, når han var innlagt på intensiv i en måned og var veldig syk.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Min er flott! Savner svigermor hver eneste dag etter hun gikk bort. Verre for mannen min😉

AnonymBruker
Skrevet

"

Skrevet

Neida, du er ikke den eneste.Mannen min har en helt grusom svigerfamilie! Men til gjengjeld har jeg fått fantastisk svigerfamilie, så de jevner hverandre ut... ;-)

Anonymous poster hash: 28baa...241

Er familien din grusom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...