AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Tidligere har jeg brukt Kolokrem, men jeg lurer på om de har endret produktet for jeg føler ikke at det holder like lenge. Eller kanskje det bare er øyenvippene mine? Har sett at Depend har en superrask variant, men er dette permanent? Anonymous poster hash: 9a714...81d
Professor Orm Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Enig med lemon-aid over. Bruker disse, er kjempefornøyd.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Jeg finner ikke refectocil i mørkebrun, bare i crazy farger. Lukter den mye? Vil helst kjøpe på nett, så legg gjerne ut link om dere finner. Anonymous poster hash: 9a714...81d
Professor Orm Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Jeg finner ikke refectocil i mørkebrun, bare i crazy farger. Lukter den mye? Vil helst kjøpe på nett, så legg gjerne ut link om dere finner.Anonymous poster hash: 9a714...81d Naturbrun er mørkebrun. Kjøper ikke over nett, så kan dessverre ikke hjelpe deg med link
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har brukt depend, men lurer på om prosentandelen er høyere i denne dere snakker om? Fikk veldig lyst til å prøve:) dere som ikke kjøper på nett, hvor kjøper dere?Anonymous poster hash: cb355...e10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har brukt depend, men lurer på om prosentandelen er høyere i denne dere snakker om? Fikk veldig lyst til å prøve:) dere som ikke kjøper på nett, hvor kjøper dere?Anonymous poster hash: cb355...e10 Om prosentandelen av oxidant Anonymous poster hash: cb355...e10
Professor Orm Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Om prosentandelen av oxidant Anonymous poster hash: cb355...e10 Nei, den er ikke høyere, man kan bare bruke en viss styrke på vipper og bryn. Hvorfor lurer du?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Jeg finner ingen norske nettbutikker som fører Refectocil. Jeg vet ikke hva gærent jeg gjør? Noen som kan si noe om Depend, og om denne lukter mye? Anonymous poster hash: 9a714...81d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Nei, den er ikke høyere, man kan bare bruke en viss styrke på vipper og bryn. Hvorfor lurer du? Fordi jeg hadde ei i klassen tidligere som sa at styrken hun hadde på fargen gjennom hudpleiesalongen hun jobbet i var sterkere enn det man fikk kjøpe i vanlig butikk. Fargen holdt mye lenger med hennes farge Anonymous poster hash: cb355...e10
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #11 Skrevet 14. juni 2015 Prøv Refectocil, disse er knallgode Hvor selges denne?Anonymous poster hash: 02773...419
Professor Orm Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 Fordi jeg hadde ei i klassen tidligere som sa at styrken hun hadde på fargen gjennom hudpleiesalongen hun jobbet i var sterkere enn det man fikk kjøpe i vanlig butikk. Fargen holdt mye lenger med hennes farge Anonymous poster hash: cb355...e10 Det tviler jeg litt på stemmer, tror de er nøye på sånt i hudpleiesalonger. Vet om folk som har prøvd sterkere, og de har mistet synet midlertidlig, så det skal man være forsiktig med. Jeg ville aldri brukt høyere enn 3%. Jeg kjøper mine av noen som driver salong, de selges ikke i butikk. Du må bestille på nettet
outkast Skrevet 15. juni 2015 #13 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Naturbrun er mørkebrun. Kjøper ikke over nett, så kan dessverre ikke hjelpe deg med link Hahah, dette fikk jeg lære for et par dager siden. Trodde naturbrun var en helt vanlig brun, og hadde den på like lenge som jeg pleier med kolokrem. Tror du ikke brynene mine var nærmest helt svarte da jeg tok det av? Fikk meg en god latter Fargen fader heldigvis med tiden! Får være litt mer forsiktig neste gang! Endret 15. juni 2015 av outkast
outkast Skrevet 15. juni 2015 #14 Skrevet 15. juni 2015 Jeg finner ingen norske nettbutikker som fører Refectocil. Jeg vet ikke hva gærent jeg gjør? Noen som kan si noe om Depend, og om denne lukter mye?Anonymous poster hash: 9a714...81d kjøpte mine på iGlow! veldig rask levering.
Professor Orm Skrevet 15. juni 2015 #15 Skrevet 15. juni 2015 Hahah, dette fikk jeg lære for et par dager siden. Trodde naturbrun var en helt vanlig brun, og hadde den på like lenge som jeg pleier med kolokrem. Tror du ikke brynene mine var nærmest helt svarte da jeg tok det av? Fikk meg en god latter Fargen fader heldigvis med tiden! Får være litt mer forsiktig neste gang! Hvis du har blondt/lysbrunt-mellombrunthår, fungerer fargen lysebrun veldig bra. Jeg farger av og til brynene på venninner, og den fungerer på de aller fleste
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2015 #16 Skrevet 15. juni 2015 Jepp colokrem er ikke halvparten så god som den var. Den setter jo ikke farge på huden engang. Refektocil er det eneste som funker. Bruker det både på vipper og bryn. Depend sine er like dårlig som colokrem, både den hurtigvirkende og den vanlige. Bruker naturbrun fra Refektocil på brynene, den er ikke i nærheten av å være sort selv om den er ganske mørk. Bruker blåsort på vipper.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #17 Skrevet 15. juni 2015 Men kan dere som bruker Refektocil fortelle hvor dere kjøper den? Kan ikke huske å ha sett den noen steder. Anonymous poster hash: ca502...44d
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2015 #18 Skrevet 15. juni 2015 Men kan dere som bruker Refektocil fortelle hvor dere kjøper den? Kan ikke huske å ha sett den noen steder. Anonymous poster hash: ca502...44d http://www.iglow.no/kundeservice/search/?g=refectocil&submit.x=0&submit.y=0 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #19 Skrevet 4. august 2015 Hvordan påfører dere dette? Med liten børste (sånn de har på iglow) eller med sånn "maskarabørste"? Eller en annen måte? Hva er lettest? Jeg har brukt maskarabørste før, den fulgte med dipend, men synes det er vanskelig å få jevnt på vippene. Anonymous poster hash: 02773...419
Gjest anonym2233 Skrevet 4. august 2015 #20 Skrevet 4. august 2015 Ser at tråden er gammel, men dette produktet ble nevnt i tråden: https://www.blivakker.no/product/sminke/oyne/oyenbryn/REF0016/refectocil-vippe-brynsfarge-naturbrun-3- Tilbud på denne i alle fall, for de interesserte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå