Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere har jeg brukt Kolokrem, men jeg lurer på om de har endret produktet for jeg føler ikke at det holder like lenge. Eller kanskje det bare er øyenvippene mine? Har sett at Depend har en superrask variant, men er dette permanent?

Anonymous poster hash: 9a714...81d

Skrevet

Prøv Refectocil, disse er knallgode

• Liker 1
Skrevet

Enig med lemon-aid over. Bruker disse, er kjempefornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke refectocil i mørkebrun, bare i crazy farger. Lukter den mye?

Vil helst kjøpe på nett, så legg gjerne ut link om dere finner.

Skrevet

Jeg finner ikke refectocil i mørkebrun, bare i crazy farger. Lukter den mye?

Vil helst kjøpe på nett, så legg gjerne ut link om dere finner.

Naturbrun er mørkebrun. Kjøper ikke over nett, så kan dessverre ikke hjelpe deg med link :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt depend, men lurer på om prosentandelen er høyere i denne dere snakker om? Fikk veldig lyst til å prøve:) dere som ikke kjøper på nett, hvor kjøper dere?

Anonymous poster hash: cb355...e10

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt depend, men lurer på om prosentandelen er høyere i denne dere snakker om? Fikk veldig lyst til å prøve:) dere som ikke kjøper på nett, hvor kjøper dere?

Om prosentandelen av oxidant :)

Skrevet

Om prosentandelen av oxidant :)

Nei, den er ikke høyere, man kan bare bruke en viss styrke på vipper og bryn. Hvorfor lurer du? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ingen norske nettbutikker som fører Refectocil. Jeg vet ikke hva gærent jeg gjør?

Noen som kan si noe om Depend, og om denne lukter mye?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den er ikke høyere, man kan bare bruke en viss styrke på vipper og bryn. Hvorfor lurer du? :)

Fordi jeg hadde ei i klassen tidligere som sa at styrken hun hadde på fargen gjennom hudpleiesalongen hun jobbet i var sterkere enn det man fikk kjøpe i vanlig butikk. Fargen holdt mye lenger med hennes farge :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Refectocil, disse er knallgode

Hvor selges denne?

Anonymous poster hash: 02773...419

Skrevet

Fordi jeg hadde ei i klassen tidligere som sa at styrken hun hadde på fargen gjennom hudpleiesalongen hun jobbet i var sterkere enn det man fikk kjøpe i vanlig butikk. Fargen holdt mye lenger med hennes farge :)

Det tviler jeg litt på stemmer, tror de er nøye på sånt i hudpleiesalonger. Vet om folk som har prøvd sterkere, og de har mistet synet midlertidlig, så det skal man være forsiktig med. Jeg ville aldri brukt høyere enn 3%. Jeg kjøper mine av noen som driver salong, de selges ikke i butikk. Du må bestille på nettet :)

Skrevet (endret)

Naturbrun er mørkebrun. Kjøper ikke over nett, så kan dessverre ikke hjelpe deg med link :)

Hahah, dette fikk jeg lære for et par dager siden. Trodde naturbrun var en helt vanlig brun, og hadde den på like lenge som jeg pleier med kolokrem. Tror du ikke brynene mine var nærmest helt svarte da jeg tok det av? Fikk meg en god latter :fnise:

Fargen fader heldigvis med tiden! Får være litt mer forsiktig neste gang!

Endret av outkast
Skrevet

Jeg finner ingen norske nettbutikker som fører Refectocil. Jeg vet ikke hva gærent jeg gjør?

Noen som kan si noe om Depend, og om denne lukter mye?

kjøpte mine på iGlow! veldig rask levering.

Skrevet

Hahah, dette fikk jeg lære for et par dager siden. Trodde naturbrun var en helt vanlig brun, og hadde den på like lenge som jeg pleier med kolokrem. Tror du ikke brynene mine var nærmest helt svarte da jeg tok det av? Fikk meg en god latter :fnise:

Fargen fader heldigvis med tiden! Får være litt mer forsiktig neste gang!

Hvis du har blondt/lysbrunt-mellombrunthår, fungerer fargen lysebrun veldig bra. Jeg farger av og til brynene på venninner, og den fungerer på de aller fleste :)

Skrevet

Jepp colokrem er ikke halvparten så god som den var.  Den setter jo ikke farge på huden engang.  Refektocil er det eneste som funker.  Bruker det både på vipper og bryn.  Depend sine er like dårlig som colokrem, både den hurtigvirkende og den vanlige. 

Bruker naturbrun fra Refektocil på brynene,  den er ikke i nærheten av å være sort selv om den er ganske mørk.  Bruker blåsort på vipper.

AnonymBruker
Skrevet

Men kan dere som bruker Refektocil fortelle hvor dere kjøper den?

Kan ikke huske å ha sett den noen steder. 

Anonymous poster hash: ca502...44d
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan påfører dere dette? Med liten børste (sånn de har på iglow) eller med sånn "maskarabørste"? Eller en annen måte? Hva er lettest?

Jeg har brukt maskarabørste før, den fulgte med dipend, men synes det er vanskelig å få jevnt på vippene.

Anonymous poster hash: 02773...419

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...