Gå til innhold

Fryse spagetti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går ann å fryse spagetti rester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd, men jeg anbefaler heller å koke ny :wink:

Skrevet

Ok, da vet jeg det..Lager alltid for mye.. Blander det med spagetti sausen så da går det vel bra.

Skrevet

Spaghetti er min livrett, så jeg lager alltid masse slik at jeg kan fryse i småporsjoner jeg kan ha med meg på jobben. Om du blander det med kjøttsaus, annen saus eller ikke spiller ingen rolle. Anbefaler at du varmer det i micro og ikke i vann hvis det er bare spaghetti, men er det kjøttsaus på putter du bare alt i en kjele og varmer det der.

NAMNAM!

klem :wink:

Skrevet

Er det noen vits da, så billig som spagetti er?

Skrevet

Vits og vits... Enkelte av oss er ikke så glade i å kaste mat samme hvor billig den er.

• Liker 1
Skrevet
Er det noen vits da, så billig som spagetti er?

Dreier seg kun om å ha lett tilgjengelig :wink:

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ :evil: !!

Minner meg om den hersens jenta jeg delte kjøkken med på studentbyen for mange år siden.

Flere ganger gikk vi gjennom fryseboksen, siden en av de andre klagde på at han ikke fikk plass til så mye som en pakke fiskepinner.

Moren til denne jenta hadde kommet på besøk ganske raskt etter at hun flyttet inn, og fyllt opp boksen med diverse matvarer. Uten tanke for at den skulle deles på fem!!!

Også fant vi ut at hun hadde over to bæreposer med mat der, og masse av dette var hun ikke klar over selv engang. Jeg ba henne om å spise opp, og tømme fryseren! Men hun fortsatte å fryse ned spagetti!!!! Makan!!!

Etter to år så viste jeg henne at nesten tre bæreposer var hennes. Vi andre hadde kun et par småsaker hver. Vet ikke om hun skjønte det da heller!!!

(En liten utblåsning!!)

Gjest StoreSky
Skrevet

Fersk pasta kan fint fryses. Kokt pasta er best fryst når det er i en "rett". Feks. spaghetti bolognese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...