Lutetium 71 Skrevet 10. juni 2015 #1 Del Skrevet 10. juni 2015 Avdekket is etter meteorittnedslag? Is-vulkan? Strålevåpen montert på en romstasjon? Phil har mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskineple Skrevet 10. juni 2015 #2 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Romvesen finnes ikke, de har aldri blitt observert, aldri bevist og dersom noen vil påstå at de finnes vil det være for å skape en verdensregjering. Jeg liker ikke tanken bak dette, dere er altfor lettlurte. Helt sikkert en meteor eller manipulering av bildet. Endret 10. juni 2015 av kjærligbåttur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. juni 2015 #3 Del Skrevet 10. juni 2015 Det kan være is eller salt forekomster som reflekterer lys. Eller så kan det være en romstasjon. NASA har lagt ut en artikkel om det idag : http://www.nasa.gov/jpl/bright-spots-shine-in-newest-dawn-ceres-images Jeg har tidligere lest flere teorier om hva det kan være når de første bildene ble tatt for en stund siden men jeg velger forholde meg avventende helt til NASA har fått tatt noen bilder som er nærmere og fra andre vinkler før jeg skal spekulerer i det ene eller andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juni 2015 Fortsatt ikke avklart hva det er, selv med nærmere (kamera)øyesyn. Jeg tror jeg lener meg på gjeldende teori om at dette rett og slett er en enorm Dronning Mauds pudding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. september 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2015 Phil har enda mer. ..og bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå