Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Har tenkt å prøve å trene litt hjemme, det jeg vil er å stramme magen opp, itillegg til rumpa! Noen som vet hvordan jeg skal begynne? Aner ikke hvordan jeg skal starte. 

:blomst:

Evt. hva slags øvelser jeg kan gjøre og hvor ofte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en titt på Jillian Michaels på youtube, hun har mange gode programmer til hjemmebruk :)

Skrevet

For tips til øvelser anbefaler jeg (faktisk) 30 days fitness challenges. I alle fall i appen, så ligger det mange øvelser ute med forkaring + video om teknikk. Går jo an å ta utgangspunkt i en challenge også, og tilpasse den :)

Skrevet

Jeg bruker appen "Seven". Synes den er veldig grei ettersom den tar utgangspunkt i treningsprogrammer på ca. syv minutter. Siden jeg ikke alltid er så glad i å trene funker det veldig bra. Supert å gjennomføre et treningsprogram om morgenen f.eks., det tar ikke så lang tid. De dagene jeg har motivasjon til å trene mer tar jeg bare et treningsprogram på repeat eller varierer mellom de forskjellige programmene. Det som av og til er litt dumt med appen er at jeg ikke alltid forstår hvordan en øvelse skal utføres, det er nemlig kun bilde og beskrivelse av de forskjellige øvelsene. Noen ganger er beskrivelsene litt vanskelig å forstå. Jeg løser det ved å se på youtube etter den eksakte øvelsen. Det er også kun ett treningsprogram som følger med når man laster ned appen, resten må man kjøpe (19,-), men siden jeg likte appen så godt så gjør det ikke noe for meg.

Du kan nå laste ned appen, prøve det ene programmet og se om det er noe for deg :) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...