Honey Dew Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Er det noen her som handler hos Sephora og som vet hvor lang tid det tar fra man bestiller til man har varene i postkassen?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Har ikke handlet hos sephora, men de gangene jeg har handlet hos for eksempel benefit, urban decay og andre merker som holder til i USA har jeg aldri opplevd at det har tatt mer enn en uke før det har vært fremme. Det tar sannsynligvis ikke lengre hvis man handler hos Sephora. Anonymous poster hash: ec3d7...fda
FruRaeder Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Har ikke handlet hos sephora, men de gangene jeg har handlet hos for eksempel benefit, urban decay og andre merker som holder til i USA har jeg aldri opplevd at det har tatt mer enn en uke før det har vært fremme. Det tar sannsynligvis ikke lengre hvis man handler hos Sephora. Anonymous poster hash: ec3d7...fda Hva? Tar bestandig 2-4 uker for meg. Virker som alt jeg kjøper blir stoppet i tollen.
Honey Dew Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2015 Tusen takk for svarene. Fru Raeder: Kan det ha noe med hvor mye en bestiller og summen? Jeg vet ikke om det er toll på slike varer.
Saltsild Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Tusen takk for svarene. Fru Raeder: Kan det ha noe med hvor mye en bestiller og summen? Jeg vet ikke om det er toll på slike varer. Man betaler toll når man handler hos Sephora med mindre man bruker shipito
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Man betaler toll når man handler hos Sephora med mindre man bruker shipito Du mener vel moms? Betaler man momsen når man betaler for varene, sånn at man slipper tollbehandlig når pakken kommer til Norge? Anonymous poster hash: ec3d7...fda
Saltsild Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Du mener vel moms? Betaler man momsen når man betaler for varene, sånn at man slipper tollbehandlig når pakken kommer til Norge?Anonymous poster hash: ec3d7...fda Jeg har betalt for tollbehandlingen ja. Sånn at man unngår å betale de 140 kronene i tollbehandling + eventuelle moms eller toll. Beklager, jeg blander disse begrepene så mye at jeg har gitt opp. Den blir allerede betalt av sephora. Når du betaler så kommer den opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå