Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Fått en mail om at jeg får feriepenger. Trenger passord for å logge inn. Var helt sikker på at dette skulle være personnr/fødselsnr, noe det altså ikke er...

Noen som har noen forslag?

Takk

Anonymous poster hash: c636d...eea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger passord for å logge inn på mailen din? Hvordan i huleste skal vi vite hvilket passord du har valgt deg? Og spesielt med så lite informasjon som du har gitt?  :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger passord for å logge inn på mailen din? Hvordan i huleste skal vi vite hvilket passord du har valgt deg? Og spesielt med så lite informasjon som du har gitt?  :klo:

Nei, ts trenger passord for å åpne PDF`en med innholdet.

Jobber du i kommune/stat etc så ringer du/sender mail til IT, eller lønnsavdelingen så ordner de passord :)

Anonymous poster hash: 13814...e8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke for å logge inn på mail. - Men, for å få åpnet dokumentet ang feriepenger. Dette er ikke et selvvalgt passord. Lurer på om det er flere som har/har hatt det slik?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ts trenger passord for å åpne PDF`en med innholdet.

Jobber du i kommune/stat etc så ringer du/sender mail til IT, eller lønnsavdelingen så ordner de passord :)

Anonymous poster hash: 13814...e8e

Oki, takk :)

Skrevet

Husk passordet mitt nå! 

Informasjon som kan være relevant:

Fuglene synger

Jeg har Tskjorte på

Nøkkelen vris om for å åpne døra

På benken ligger en lue

Skrevet

Har du prøvd postnr? Dette brukes fra min bedrift på alle lønnslipper, inklusive feriepenger. 

AnonymBruker
Skrevet

Ansattnummer?

Anonymous poster hash: 27233...01c

Skrevet

Vi har siste fem siffer i bankkonto. Tidligere har det vært tilfeldig generert passord, og det har vært siste fem siffer i personnummeret.

AnonymBruker
Skrevet

Personnummer 11 siffer eller de 5 siste

fødselsdato

postnummer

Ansattnummer

Anonymous poster hash: fe0c7...573

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...