Gå til innhold

Hvordan finne riktig farge til hårextenions?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som vet hvordan jeg skal finne riktig farge til hårextensions? Setter stor pris på svar :)

Anonymous poster hash: f847b...94a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Luxushair tror jeg det er, er det bare å sende inn bilde med hårfargen din så anbefaler de en til deg! :-D Har ikke prøvd det selv, men regner med at det stemmer. Håret ser jo selvfølgelig forskjellig ut i fra lys til lys, men det er bare å sjekke med siden du skal bestille fra så står det nok der. Håper du finner fargen du trenger, ikke noe er verre enn om den er veldig feil! Lykke til  :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Til Luxushair tror jeg det er, er det bare å sende inn bilde med hårfargen din så anbefaler de en til deg! :-D Har ikke prøvd det selv, men regner med at det stemmer. Håret ser jo selvfølgelig forskjellig ut i fra lys til lys, men det er bare å sjekke med siden du skal bestille fra så står det nok der. Håper du finner fargen du trenger, ikke noe er verre enn om den er veldig feil! Lykke til  :blomst:

Tusen takk for svar :) Skal sende inn bilde, syns bare det er vanskelig å finne et bilde hvor hårfargen kommer godt fram. Veldig kjipt om en bestiller feil farge, da er håret ubrukelig, men jeg regner med at en kanreturnere de tilbake og få rett farge :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Skal sende inn bilde, syns bare det er vanskelig å finne et bilde hvor hårfargen kommer godt fram. Veldig kjipt om en bestiller feil farge, da er håret ubrukelig, men jeg regner med at en kanreturnere de tilbake og få rett farge :)Anonymous poster hash: f847b...94a

Ikke kjøp hår derfra. Kvaliteten er elendig.

AnonymBruker
Skrevet

Vurderte å kjøpe forlengelse fra Rapunzel of Sweeden. Har du erfaring med dette merket? :)

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, vet du om det er mulig å kjøpe clip-ons på frisørsalonger eller andre plasser i hovedstaden? :)

Skrevet

Aner ikke. Bor ikke i Oslo.

Skrevet

Har ingen erfaring med Rapunzel. Jeg pleier å kjøpe på saras.no. Dyrt, men mye hår for pengene og god kvalitet. Du kan også få fargering med på hjemlån. Tror du må betale noen få kroner for det. Er ikke helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...