AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Noen her som vet hvordan jeg skal finne riktig farge til hårextensions? Setter stor pris på svar Anonymous poster hash: f847b...94a
karroo Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Til Luxushair tror jeg det er, er det bare å sende inn bilde med hårfargen din så anbefaler de en til deg! :-D Har ikke prøvd det selv, men regner med at det stemmer. Håret ser jo selvfølgelig forskjellig ut i fra lys til lys, men det er bare å sjekke med siden du skal bestille fra så står det nok der. Håper du finner fargen du trenger, ikke noe er verre enn om den er veldig feil! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Til Luxushair tror jeg det er, er det bare å sende inn bilde med hårfargen din så anbefaler de en til deg! :-D Har ikke prøvd det selv, men regner med at det stemmer. Håret ser jo selvfølgelig forskjellig ut i fra lys til lys, men det er bare å sjekke med siden du skal bestille fra så står det nok der. Håper du finner fargen du trenger, ikke noe er verre enn om den er veldig feil! Lykke til Tusen takk for svar Skal sende inn bilde, syns bare det er vanskelig å finne et bilde hvor hårfargen kommer godt fram. Veldig kjipt om en bestiller feil farge, da er håret ubrukelig, men jeg regner med at en kanreturnere de tilbake og få rett farge Anonymous poster hash: f847b...94a
OPIgirl Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Tusen takk for svar Skal sende inn bilde, syns bare det er vanskelig å finne et bilde hvor hårfargen kommer godt fram. Veldig kjipt om en bestiller feil farge, da er håret ubrukelig, men jeg regner med at en kanreturnere de tilbake og få rett farge Anonymous poster hash: f847b...94a Ikke kjøp hår derfra. Kvaliteten er elendig.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Ikke kjøp hår derfra. Kvaliteten er elendig. Vurderte å kjøpe forlengelse fra Rapunzel of Sweeden. Har du erfaring med dette merket? Anonymous poster hash: f847b...94a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Ikke kjøp hår derfra. Kvaliteten er elendig. Forresten, vet du om det er mulig å kjøpe clip-ons på frisørsalonger eller andre plasser i hovedstaden? Anonymous poster hash: f847b...94a
OPIgirl Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Har ingen erfaring med Rapunzel. Jeg pleier å kjøpe på saras.no. Dyrt, men mye hår for pengene og god kvalitet. Du kan også få fargering med på hjemlån. Tror du må betale noen få kroner for det. Er ikke helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå