AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg går på isotretinoin, og har gjort det siden vinterferien.. Huden min ble mye bedre en stund, men nå er det virkelig ille på den ene siden av ansiktet.. Omtrent halve ansiktet mitt er kjempehovent, betent og rødt med kviser som sitter godt både over og under huden på størrelse med en mindre drue.. Dette er helt forferdelig og jeg vil omtrent ikke gå ut døra.. Gjør også ekstremt vondt samtidig som det ser helt grusomt ut.. What to do? Trenger sårt hjelp her.. Setter veldig pris på svar!Anonymous poster hash: f80bc...c00
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Uffda, høres ikke noe bra ut. Jeg har hatt god effekt av basiron, men nå har jeg aldri vært så plaget som du høres ut til å være. Ellers kan anlegging av emofrisyre anbefales om du skal ut av døra Anonymous poster hash: c9a13...a87
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Du skal vite at du ikke er alene! Jeg har det på samme måte, trenger desperat hjelp.. Føler at jeg hele tiden må dekke meg for i det heletatt se ok ut.😔 *klem*Anonymous poster hash: b7859...99e
Savannah87 Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Skjønner hvordan du har det (jeg er ikke like hardt angrepet som deg) og sliter med kviser selv. Jeg har sett fin ut i en periode, men nå har de kommet tilbake igjen. Flott! Føler det er umulig å bli kvitt de 100%. Skal til hudlege i september. Må bare være tålmodig i mellomtiden. Føler med deg og du er ikke alene om dette.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Uff! Det høres ikke noe god ut. Sliter selv med svære byller av og til. Da vil jeg helst ikke være med folk i det hele tatt. Det som hjelper for meg er å bruke en veldig mild ansiktsvask, og å kjøle ned med is(pakket i håndkle). Anonymous poster hash: ee1b4...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå