Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Dagens utfordring ; START minst 1 Innteresant innlegg- som IKKE inneholder drittslenging eller nedsettende ord om hverandre. Ikke lov til å bruke orden Fuck ( e) up, heller ikke i fornorsket versjon. Ikke ordet IDIOT eller elgku Hva sier dere- klarer dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Been there, done that. Gamle Alex; ta på deg hornbrillene og les Aktuelle saker, under en av de vanlige palestinerhatetrådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #3 Del Skrevet 2. september 2004 :o Hm... også skal det være intressant...? OK... kommer tilbake når jeg har klart det... *tenker hardt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #4 Del Skrevet 2. september 2004 Kanskje det blir fred i midtøsten hvis vi eksporterer noen elgkuer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #5 Del Skrevet 2. september 2004 Been there, done that. Gamle Alex; ta på deg hornbrillene og les Aktuelle saker, under en av de vanlige palestinerhatetrådene. Du skal starte din egen tråd din gjøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #6 Del Skrevet 2. september 2004 Kanskje det blir fred i midtøsten hvis vi eksporterer noen elgkuer? Ikke ordet elgku sa jeg :fy: ER det virkelig så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #7 Del Skrevet 2. september 2004 Dagens utfordring ; Skriv minst 1 Innteresant innlegg- som IKKE inneholder drittslenging eller nedsettende ord om hverandre. Ikke lov til å bruke orden Fuck ( e) up, heller ikke i fornorsket versjon. Ikke ordet IDIOT eller elgku Hva sier dere- klarer dere det? Hvor står det noe om å starte egen tråd? Sånn koko-faglig sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #8 Del Skrevet 2. september 2004 Fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #9 Del Skrevet 2. september 2004 Takker, og innkasserer fortjent applaus. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #10 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ennå ikke noe fornuftig :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #11 Del Skrevet 2. september 2004 Faen - jeg trodde også det var et innlegg... HER men det hjelper jo ikke nå... *sutrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #12 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ennå ikke noe fornuftig :evil: Let, og du skal finne. Har du sett tråden jeg snakket om? Eller har du vært for opptatt med å hudflette en moderator eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #13 Del Skrevet 2. september 2004 Eller har du vært for opptatt med å hudflette en moderator eller to? Har slutta med det. Jeg har kikket på det trøffel- men det er ikke du som har startet det da vi tar det langsomt- S t a r t e t t i n n l e g g, jezz, hvor vanskelig er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #14 Del Skrevet 2. september 2004 NÅ DA! Hah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #15 Del Skrevet 2. september 2004 Flink Jente- utrolig kjedelig men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #16 Del Skrevet 2. september 2004 Litt off the topic- men tror dere vi har en sjanse http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...4453&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #17 Del Skrevet 2. september 2004 [vi tar det langsomt- S t a r t e t t i n n l e g g' date= jezz, hvor vanskelig er det Det er lett å starte et innlegg, dét har jeg som nevnt gjort mange ganger. Å starte en tråd er noe helt annet. Skal jeg ta det langsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #18 Del Skrevet 2. september 2004 Kverulant!!! Start et helt ny tråd er utrfordringen din din din megaelg :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #19 Del Skrevet 2. september 2004 Litt off the topic- men tror dere vi har en sjanse http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...4453&highlight= Off topic!!! :o - vi skal starte kjedelige og seriøse tråder men du kan spore av i hytt og pine. Fucke up tråder og være en idiot (kunne ikke dy meg lenger) Øh, nei - jeg tror ikke vi har en sjans i havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #20 Del Skrevet 2. september 2004 Suzy-det er jo min tråd , dere skal bare gjøre som jeg sier Du lede iverfall. Trøffel kverulerer bare og har ennå ikke startet en ny TRÅD!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå