summer25 Skrevet 2. september 2004 #1 Skrevet 2. september 2004 Vi har akkuratt kommet hjem fra Hellas og vaskemaskinen har ikke stått stille.... Det første jeg gjorde var å sette igang en maskin med samboers hvite boksere og t-skjorter.... Nå er de fulle av lysebrune/gule flekker. Først tenkte jeg på at han kanskje hadde brukt en ny deodrant, men nei! Så tenkte jeg at det kanskje var solkremen han hadde brukt, men til og med en t-sjorte han ikke hadde hatt med seg er full av flekker. Hva kan det være? Er det noe jeg kan gjøre? Kan det gå bort hvis jeg vasker dem igjen, eller må jeg klore dem kanskje? Han er ikke helt fornøyd..... :-?
Musemor Skrevet 2. september 2004 #2 Skrevet 2. september 2004 Prøv å gni flekkene med zalo, og la dem ligge en stund (gjerne over natten) før du vasker dem på nytt!
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 Vanish er god til flekkfjerning, ville tatt en omgang med det.
Gjest Jamila Skrevet 2. september 2004 #4 Skrevet 2. september 2004 Dersom vaskemaskina har stått i noen uker uten å ha blitt brukt kan dette rett og slett høres ut som rust. Kanskje et metallstykke som har falt ut av en lomme og blitt liggende fuktig inne i maskina. Rustfjerner på flekkene, og deretter vask i maskin bør gjøre susen. Ikke tørk klærne i tørketrommel før du har fått fjernet flekkene, det får flekkene til å sette seg enda bedre.
Sandra Skrevet 2. september 2004 #5 Skrevet 2. september 2004 Kan det være at du lot vasken ligge en stund før du hang det opp? Hvite klær som blir liggende en stund får sånne gulbrune flekker. Da er det bare å vaske det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå