Gå til innhold

Brynhild smågodt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke butikker er det som selger smågodt fra Brynhild? Finner det ikke noe sted (bor i Oslo)! Candy King ser ut til å tatt over markedet, men smaker jo virkelig ikke noe godt. Jeg vil ha peacemerker og bærknotter fra Brynhiiiiild!

Anonymous poster hash: 7c8bd...fd0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ica skal ha :)

Edit;

Rotet det sammen med nidar. Her er det på Kiwi og Meny.

Endret av neon_sun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste butikkene i Norgesgruppen har det, hvertfall kiwi og spar :) (forøvrig uenig i at det er det beste godteriet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har de ikke det på meny? Jeg mener Nidar har tatt over.. Ser det overalt. Må gå på Rema for å finne min favoritt Candy King.

Anonymous poster hash: 4f8a9...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Vet meny og kiwi har det. Føler og Candy King har tatt over mange butikker nå, noe som er synd. Det smaker jo ikke godt  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet meny og kiwi har det. Føler og Candy King har tatt over mange butikker nå, noe som er synd. Det smaker jo ikke godt  :fnise:

Candy King sitt godteri er helt grusomt. Jeg har sluttet å kjøpe smågodt pga det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy King sitt godteri er helt grusomt. Jeg har sluttet å kjøpe smågodt pga det.

Candy king er jo kjempegodt! Kunne levd på rosa bananer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy king er jo kjempegodt! Kunne levd på rosa bananer :)

Jeg tror heller jeg vil forsøke dette fra Brynhilds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Det beste smågodtet finner man på godteributikker som f.eks dropsen. Anbefaler å sjekke det ut :)

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste smågodtet finner man på godteributikker som f.eks dropsen. Anbefaler å sjekke det ut :)

:) Tusen takk for anbefaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh dropsen i Stavanger!<3<3<3 men syns ikke dropsen er like bra de andre stedene jeg har vært. Butikkene er så mye mindre:(

I Oslo anbefaler jeg yummi heaven!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nidar har det beste smågodtet!! Hvor får man tak i dette når Rimi legges ned ? Ica? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 08c61...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nidar har det beste smågodtet!! Hvor får man tak i dette når Rimi legges ned ? Ica? Noen som vet?

ICA legges også ned. ICA eide Rimi og coop kjøpte hele ICA.

Anonymous poster hash: 4c450...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant endelig Brynildgodt på en Kiwi-butikk, hurra! Takk for hjelpen :) Nå er skapet fylt opp med de beste lakrisfiskene, peacemerkene og bærknottene. 

Anonymous poster hash: 7c8bd...fd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ICA legges også ned. ICA eide Rimi og coop kjøpte hele ICA.Anonymous poster hash: 4c450...b4b

Kommer til å savne smågodtet, men ikke noe annet. Dyre butikker med lite utvalg og dårlige egne merkevarer er mitt inntrykk. Håper nidar smågodt finner veien inn i norgesgruppen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...