Gå til innhold

Brynhild smågodt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke butikker er det som selger smågodt fra Brynhild? Finner det ikke noe sted (bor i Oslo)! Candy King ser ut til å tatt over markedet, men smaker jo virkelig ikke noe godt. Jeg vil ha peacemerker og bærknotter fra Brynhiiiiild!

Anonymous poster hash: 7c8bd...fd0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wooops, Brynild****

Skrevet

Brynhild?

Har jeg aldri hørt om.

Skrevet (endret)

Ica skal ha :)

Edit;

Rotet det sammen med nidar. Her er det på Kiwi og Meny.

Endret av neon_sun
Skrevet

Tror de fleste butikkene i Norgesgruppen har det, hvertfall kiwi og spar :) (forøvrig uenig i at det er det beste godteriet)

AnonymBruker
Skrevet

Har de ikke det på meny? Jeg mener Nidar har tatt over.. Ser det overalt. Må gå på Rema for å finne min favoritt Candy King.

Anonymous poster hash: 4f8a9...63e

Gjest bruker83924
Skrevet

Vet meny og kiwi har det. Føler og Candy King har tatt over mange butikker nå, noe som er synd. Det smaker jo ikke godt  :fnise:

Skrevet

Vet meny og kiwi har det. Føler og Candy King har tatt over mange butikker nå, noe som er synd. Det smaker jo ikke godt  :fnise:

Candy King sitt godteri er helt grusomt. Jeg har sluttet å kjøpe smågodt pga det.

• Liker 3
Skrevet

Candy King sitt godteri er helt grusomt. Jeg har sluttet å kjøpe smågodt pga det.

Candy king er jo kjempegodt! Kunne levd på rosa bananer :)

• Liker 1
Skrevet

Candy king er jo kjempegodt! Kunne levd på rosa bananer :)

Jeg tror heller jeg vil forsøke dette fra Brynhilds.

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Det beste smågodtet finner man på godteributikker som f.eks dropsen. Anbefaler å sjekke det ut :)

Endret av ElizabethTaylor
Skrevet

Det beste smågodtet finner man på godteributikker som f.eks dropsen. Anbefaler å sjekke det ut :)

:) Tusen takk for anbefaling.

Skrevet

Åhh dropsen i Stavanger!<3<3<3 men syns ikke dropsen er like bra de andre stedene jeg har vært. Butikkene er så mye mindre:(

I Oslo anbefaler jeg yummi heaven!<3

Gjest Ennasus
Skrevet

Hos meg selger de Brynhild på Kiwi og spar! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nidar har det beste smågodtet!! Hvor får man tak i dette når Rimi legges ned ? Ica? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 08c61...15a

AnonymBruker
Skrevet

Nidar har det beste smågodtet!! Hvor får man tak i dette når Rimi legges ned ? Ica? Noen som vet?

ICA legges også ned. ICA eide Rimi og coop kjøpte hele ICA.

Anonymous poster hash: 4c450...b4b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant endelig Brynildgodt på en Kiwi-butikk, hurra! Takk for hjelpen :) Nå er skapet fylt opp med de beste lakrisfiskene, peacemerkene og bærknottene. 

Skrevet

Nidar og Candy king er jo det beste! ;) 

AnonymBruker
Skrevet

ICA legges også ned. ICA eide Rimi og coop kjøpte hele ICA.Anonymous poster hash: 4c450...b4b

Kommer til å savne smågodtet, men ikke noe annet. Dyre butikker med lite utvalg og dårlige egne merkevarer er mitt inntrykk. Håper nidar smågodt finner veien inn i norgesgruppen!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...