AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hei, velkommen til en noe meningsløs og ganske barnslig og teit tråd. Uanzett. Jeg føler ofte menn setter damer i kategorier. (Veldig innafor. Jeg gjør det med menn og.) Hvilke kategorier vil dere si at jenter er i i forhold til hvilke ord dere beskriver dem som. eks: Søt -> ikke nødvendigvis kjempe pen, men sjarmerende? Deilig-> Pulbar, ikke nødvendigvis så veldig ordentlig - kanskje litt vulgær? Pen-> Litt ordentlig - kjæresteemne? Sexy-> Glimt i øyet, pulbar? Vet ikke om dere forstår hva jeg vil fram til en gang, men jeg lurer på om ordet man bruker for å beskrive en person sier noe om hvilken kategori dere plasserer dem i? Jeg får oftest høre: Pen, sjarmerende, vakker eller søt. Havner jeg i kategorien lite sexy og kjedelig? Ikke pulemateriale, men heller kjæreste? Anonymous poster hash: c4b61...593
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Vet ikke hvordan det er med jenter, men med menn så tenker jeg at Deilig er en som har bra kropp og er litt selvsikker (glimt i øyet), en du vil ha sex med. Pen er en som er litt "glatt", altså alle kan se at han ser "bra" ut, men han har kanskje ikke noe særpreg. Kjekk er en som ser mandig og bra ut, trenger ikke å ha sixpack eller være strøken, men er definitivt en man kan være kjæreste med. Søt en som du kan ha som kompis, eller muligens er homofil. Litt distrè, sjarmerende type. Anonymous poster hash: c4b61...593 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå