AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har møtt en gutt nå et par ganger som jeg har blitt veldig betatt av. Det virker som om han føler det samme. Jeg har vært i et forhold fra jeg var 16 til nå 18, så dette er veldig nytt for meg! Med eksen min gikk vi veldig fort frem(i hans tempo) og hadde sex første gang vi møttes omtrent. Jeg vil ikke gjøre det denne gangen, jeg vil bruke god tid før vi har sex. Spørsmålet er hvordan jeg formidler dette til han? Da vi var sammen i helgen ble det litt klåing osv fra hans side, men han visste jeg hadde mensen siden jeg sa det og da sa han at det ikke var aktuelt uansett, så da ble jeg veldig glad siden det virket som om han var seriøs med det her og ikke bare ute etter sex. Men ja, jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Jeg vet bare at jeg har møtt en herlig gutt jeg ønsker mer med, så får litt panikk for å rote det til..Anonymous poster hash: dad65...27d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Kan dere ikke gå på dates da og bli bedre kjent? Hvorfor ha sex når dere bare har møtt hverandre to ganger? Ikke la deg overtales til å ha sex bare fordi gutten vil. Ta et bevisst valg og stå for det. Du var heldig som fikk et så langvarig fo så ung, kan hende det blir mange kortere forhold fremover så greit å ikke ha sex bare fordi anledningen byr seg (siden det virker om om du ikke har lyst til å få et stort antall sexpartnere). Ikke ha sex med noen du er betatt av, ha sex med noen du er forelsket i.Anonymous poster hash: 18e37...adb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå