AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Har en kortsnutet bikkje. 4 år. De 3,9 første årene snorket han bare hvis han lå feil. Den siste tiden snorker han for ingenting. Og jeg HOLDER PÅ Å GÅ FRA VETTET. .... helt seriøst. Hva kan være årsaken? :( :( :( :(Anonymous poster hash: 5d75d...abe
Tabris Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Mange kortnesede raser snorker. De har samme mengde vev på innsiden av nesen, men altfor liten plass. Så det blir "trykket sammen" inni der og det kan føre til snorking og pustevansker. Jeg ville tatt en tur til dyrlege og høre om det er noe de kan gjøre. Jeg vet enkelte kan operere kortnesede hunder slik at de får puste bedre, noe som både kan redusere snorkingen og øke hundens livskvalitet.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Mange kortnesede raser snorker. De har samme mengde vev på innsiden av nesen, men altfor liten plass. Så det blir "trykket sammen" inni der og det kan føre til snorking og pustevansker. Jeg ville tatt en tur til dyrlege og høre om det er noe de kan gjøre. Jeg vet enkelte kan operere kortnesede hunder slik at de får puste bedre, noe som både kan redusere snorkingen og øke hundens livskvalitet. Og du mener dette oppstod nylig fordi...?Anonymous poster hash: 5d75d...abe
Tabris Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Og du mener dette oppstod nylig fordi...?Anonymous poster hash: 5d75d...abe Hør med dyrlegen, de er kvalifisert til å gi et bedre svar på det og kan sjekke om det er noen luftveisinfeksjon eller annet som står bak.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Hør med dyrlegen, de er kvalifisert til å gi et bedre svar på det og kan sjekke om det er noen luftveisinfeksjon eller annet som står bak. Kan ikkeAnonymous poster hash: 5d75d...abe
Tabris Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Kan ikkeAnonymous poster hash: 5d75d...abe Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Hvorfor ikke? Han er under utredning for noe mer alvorlig, time neste uke. Han hater vet. så drar hm ikke dit med mindre jeg MÅ gjøre det. Anonymous poster hash: 5d75d...abe
Tabris Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Han er under utredning for noe mer alvorlig, time neste uke. Han hater vet. så drar hm ikke dit med mindre jeg MÅ gjøre det.Anonymous poster hash: 5d75d...abe Da kan du ta opp dette med snorkingen også neste uke? Mange hunder hater å gå til dyrlegen, det kan trenes på. Hvis snorkingen ikke går over, og det går utover både hans og din velferd, så ville jeg ansett det som noe som bør prioriteres. Endret 10. juni 2015 av Tabris
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Da kan du ta opp dette med snorkingen også neste uke? Mange hunder hater å gå til dyrlegen, det kan trenes på. Hvis snorkingen ikke går over, og det går utover både hans og din velferd, så ville jeg ansett det som noe som bør prioriteres. Det har ingenting med temaet å gjøre, det er en spesialist som skal undersøke. Operasjon er ikke et alternativ, da blir det ev avliving eller omplassering om han er "frisk "Anonymous poster hash: 5d75d...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå