Gå til innhold

noen som hvet hva et bad vill komme på?


vimse dokka

Anbefalte innlegg

Vi har ett soverom i huset vi har lurt på om vi skal gjøre om til bad.Men jeg lurer på hvor mye det ca vill komme på. Er det noen her som vet slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det kommer an på ganske mange ting. Først og fremst må det rør dit om du vil ha bad. Om dette er langt unna andre rør, må det jo bli litt, og du må også ha i tankene at du må få riktig fall. Videre kommer det an på hvordan du vil ha det. Varmekabler, fliser/veggplater, badekar/dusj. Det finnes mange badebutikker som gir det gratis tegning og prisoverslag på dette. Ta kontakt med en av dem, så får du vite det helt nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på utrolig mange ting, så det er helt umulig å svare på. Jeg vil råde deg til å kontakte så mange ulike bade-entreprenører som du orker for å få dem til å komme med tilbud. Vi skal pusse opp badet vårt nå og fikk tilbud fra seks ulike firma. Prisen varierte fra litt over 100 til over 180 000 kroner. Det kan med andre ord være store penger å spare på å undersøke litt rundt.

Tid tar det også. Vi begynte å undersøke i april, og ikke før nå i neste uke kan de begynne arbeidet. Det er mange som pusser opp badet for tiden, og det vil du fort skjønne når du ringer rundt - rørleggere er travle folk!

Ikke sikkert alle vil ta jobben hos dere heller siden det ikke bare er snakk om renovering av et allerede eksisterende bad. Når de kan velge og vrake i tilbud er det mange som velger vekk de mest omfattende jobbene der de har mest å tape på å gi en fast forhåndspris som de kan risikere å brenne seg på.

Lykke til, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som hvet hva et bad vil komme på?

Nei, men jeg kjenner en som har kommet på et bad...

Sorry, bare måtte! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he den var bra livets datter :ler: Så dyrt,hjelp.Tenkte en 50.000 vi.Men nå har vi rølegger og kansje murer da,hjelper det litt på summen?Tenkte vi skulle begyne å ta det litt etter lomme boka.Pusle litt så ikke hele summen kom på en gang.Men hvis det kommer opp mot 200.000 så tar jeg heller til takke med det lille badet vi har,å bygger på å får større stue og ett ekstra soverum først gett.Det var litt dyrt det.Suttern å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...