AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 som burde ha mest å si mtp omplassering av hunden? Anonymous poster hash: b124f...fda
Tvist Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Tror nok du må komme med litt mer detaljer om vi skal svare på det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Tror nok du må komme med litt mer detaljer om vi skal svare på det. Den som er mest hjemme steller mest med hunden, plages mest av hunden. Anonymous poster hash: b124f...fda
Tabris Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Det er fortsatt for lite info til å si noe særlig. Er det begges hund? Ønsker begge hunden? Er begge aktive med den? Hvorfor ønsker den ene at den skal omplasseres, og hvorfor ønsker den andre at den ikke skal det? Hva er problemet med hunden? Hva er forsøkt for å jobbe med problemet? 1
palamina Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Den som er mest hjemme steller mest med hunden, plages mest av hunden.Anonymous poster hash: b124f...fda Var det du som laget tråden om at du og samboer er uenig om å omplassere en hund, og du ikke vil ha ansvar for den? Endret 10. juni 2015 av palamina
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Om samboer plutselig hadde sakt han ville omplassere hunden vår... Vel, da hadde han enten måtte flyttet ut, eller godta å leve med den, men eventuelt ikke ha noe med den å gjøre.. Men om samboeren min plutselig hadde gjort noe slikt hadde han ikke vært en person jeg kkente igjen lenger! Men om jeg jobbet 12 timer i døgnet og han hadde hatt fult ansvar for den, så hadde jeg ikke hatt så mye å si føler jeg, for da er det han som må ta vare på den mot sin vilje. (Altså om han ikke ønsket å gjøre det)Anonymous poster hash: 41c60...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå