Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en liten en som er sterkt forskjølet og hoster en del , vi gir saltvannsdråper for å få ut snørret .

Har vært hos legen og fikk tatt crp i går , den var fin hos babyen men forhøyet hos meg :-/.

Både mannen og jeg er dårlige .

Har du noen tips ? Hva hjelper ? Babyen ville ikke ligge i vuggen sin i natt så nå sover han med oss i senga på den ene siden med egen pute og dyne , har et lite håndkle under puten hans slik at han kommer høyere opp .

Han gulper/kaster som regel opp nesten 70% av det han drikker rett etter at han har drukket melken :'(

Bolle kinnene og magen er forsvunnet :'( bare på 1 døgn er han blitt så tynn :'( .

Har noen vært igjennom dette hva gjorde dere ?

Anonymous poster hash: 2dcff...43d

Skrevet (endret)

Hvis ungen går ned i vekt må du dra til legen igjen.

Endret av teknosilje
AnonymBruker
Skrevet

Har en liten en som er sterkt forskjølet og hoster en del , vi gir saltvannsdråper for å få ut snørret .

Har vært hos legen og fikk tatt crp i går , den var fin hos babyen men forhøyet hos meg :-/.

Både mannen og jeg er dårlige .

Har du noen tips ? Hva hjelper ? Babyen ville ikke ligge i vuggen sin i natt så nå sover han med oss i senga på den ene siden med egen pute og dyne , har et lite håndkle under puten hans slik at han kommer høyere opp .

Han gulper/kaster som regel opp nesten 70% av det han drikker rett etter at han har drukket melken :'(

Bolle kinnene og magen er forsvunnet :'( bare på 1 døgn er han blitt så tynn :'( .

Har noen vært igjennom dette hva gjorde dere ?

Anonymous poster hash: 2dcff...43d

Ring legen??!

Anonymous poster hash: 4e137...971

AnonymBruker
Skrevet

Ring legen, han kan bli uttørket.

Anonymous poster hash: ca01a...a00

Skrevet

Ring legen, ja, og prøv å amme/gi flaske oftere enn vanlig.

Kjøp også nesesuger for å få ut mer snørr i tillegg til saltvann. Det går også an å holde baby oppreist etter mating slik at tyngdekraften hjelper til med å holde maten nede. Stakkars liten, dette er ikke noe morsomt for verken barn eller foreldre.

Men: Det er vel anbefalt at babyer ikke skal ha pute, det er bedre å heve sengebena slik at hodet kommer høyere.

AnonymBruker
Skrevet

1) ikke be om medisinske råd på et forum. Du aner ikke hva slags kompetanse de som svarer har. Kontakt legen.

2) så små babyer skal IKKE ha pute

3) forkjølet

Anonymous poster hash: ce47a...0f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...