AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Vet ikke hva jeg våkna av, men da jeg våkna satt katten 10 cm fra ansiktet mitt og stirret på meg uten å bevege seg i det hele tatt! Jeg stirret tilbake, var ikke før jeg sa "pus?" at katten endelig blunket og begynte å purre. Hvorfor gjorde den det? Var skikkelig ekkelt. Føltes som den skulle ta en bit av nesa mi når som helst liksom... Og nå purrer den som om den er helt uskyldig. Dette er forresten ikke første gangen den har drevet på med denne stirringa.... Anonymous poster hash: bd6b7...20b
LittDiva Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Min ligger oppå meg ofte og glaner . Så er det ofte bare at hun vil ha kos også sover hun. .
Gjest imperio Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Katter er snåle dyr. Min legger seg alltid på min høyreside, hvor det er noen få cm plass. Han slenger seg på ryggen og maler, og faller rett ned i gulvet, vær bidige gang! Og jeg har en dobbelseng helt alene! Men han må klatre over meg å legge seg på den siden. Snudde sengen, og han la seg fortsatt ved kanten
Perelandra Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Katter stirrer, sånn er det bare. De stirrer på deg i senga, når du spiser, leser, driver med håndarbeid, sitter ved PCen og ikke minst når du er på do! De er utspekulerte vesener som studerer menneskene slik at de kan få viljen sin. So why is my cat staring at me?Most likely, your cat is checking you out and stalking you. While I don’t want to anthropomorphize what’s really going on in your cat’s head while she stares at you, I often feel it’s due to the predator’s instinct. Chalk this up with your cat’s curious nature. Your cat is staring as she literally checks you over. Personally, I believe cats are trying to mind control us into feeding them. "I’m staring at you so you feel guilty and feed me more."
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Kanskje den venter på det perfekte øyeblikket til å drepe deg... Anonymous poster hash: 4535d...957
Lady Stardust Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Min katt gjør akkurat det samme. Tror det er fordi han vil ha kos (han er skikkelig kosegris på natten), men ikke vil vekke meg? Våkner ofte og ser at han sitter å stirrer på meg, og så fort han ser et livstegn kommer han for kos og maler som en gal. Noen ganger blir han dog utålmodig, og vekker meg ved å slå meg på nesa gjentatte ganger med poten. Dumme, fine katt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå