Gå til innhold

Hva gir du din forlover?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det eneste du kan ta henne på er at hun sa ja til å være forlover. Det var ikke et smart trekk når bryllupet står i ferietiden og hun høyst sannsynlig ville prioritere egen ferie.

Da bør man ikke si ja i utgangspunktet. Jeg kan godt forstå man prioriterer seg og sitt, men da tar man heller ikke på seg en oppgave man vet man ikke kan gjennomføre. Det er rett og slett bare dårlig gjort.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør man ikke si ja i utgangspunktet. Jeg kan godt forstå man prioriterer seg og sitt, men da tar man heller ikke på seg en oppgave man vet man ikke kan gjennomføre. Det er rett og slett bare dårlig gjort.

Mvh Yvonne :heiajente:

Vel, men det går vel ut fra det siterte innlegget at det var det jeg mente?

Skrevet

Det eneste du kan ta henne på er at hun sa ja til å være forlover. Det var ikke et smart trekk når bryllupet står i ferietiden og hun høyst sannsynlig ville prioritere egen ferie.

Det er akkurat det, hun kunne sagt nei. Hun kunne og ha skrevet opp på en kaleder når bryllupet var, for hun glemte når det skulle være, når man bryr seg så lite at man glemmer når man skal være forlover så bør man ikke stille som det heller. Vi gifter oss etter fellesferien, skolen har og begynt igjen. Men hovedpoenget med første innlegg var at hun ikke får noe forlovergave, for det har hun ikke fortjent.

Skrevet

Det er akkurat det, hun kunne sagt nei. Hun kunne og ha skrevet opp på en kaleder når bryllupet var, for hun glemte når det skulle være, når man bryr seg så lite at man glemmer når man skal være forlover så bør man ikke stille som det heller. Vi gifter oss etter fellesferien, skolen har og begynt igjen. Men hovedpoenget med første innlegg var at hun ikke får noe forlovergave, for det har hun ikke fortjent.

Skjønner jeg godt.

Skrevet

Min forlover fikk ingenting. Det eneste jeg "krevde" var at hun skrev under på papirene. Hun var i bryllupet, var vitne under seremonien, lagde kake og holdt en veldig fin tale. Og hun hentet bryllupskaken. Dette er noe hun ville gjort uansett, kanskje bortsett fra talen. Hun var også med og samle sammen gaver etc og frakte det hjem etter bryllupsfesten.

Som "takk for hjelpen" fikk hun med seg en av dekorasjonene som hadde stått på bordet, og rester fra kakebordet. Som andre som bodde i nærheten.

For oss var det helt naturlig å gjøre det på den måten, vi stiller opp for hverandre og hjelper når vi kan. Jeg har også hjulpet henne mange ganger, stilt som barnevakt på kort varsel, bakt eller lagd mat til selskaper etc.

Skrevet

Melatonin, du har ikke vurdert å bytte forlover da?

Skrevet

Melatonin, du har ikke vurdert å bytte forlover da?

Jeg må jo det nå :fnise: Vet hvem jeg vil spørre og bare håper hun sier ja, hun er i utlandet nå så skal spørre når hun kommer hjem om et par dager. Men hvis jeg skulle gi noe til forlover så måtte det enten bli frisør og sminke, bidrag til å kjøpe kjole hvis vedkommende ville ha en ny til bryllupet(har ingen krav til farger osv), eller en gave i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet

ferietur..

:hakeslepp: så rottent! den er sykt vanskelig å svelge.  

Anonymous poster hash: 5f725...556

Skrevet

:hakeslepp: så rottent! den er sykt vanskelig å svelge.  

Anonymous poster hash: 5f725...556

Ja, men hun får nå bare dra, gooood tur! Jeg kan ikke kreve noen ting av henne heller synes jeg, så gidder ikke lage drama. Men synes jeg har lov å være litt sur en stund, og tar ikke kontakt med henne før etter bryllupet nå i allefall. Jeg er sikkert ikke så sur etter bryllupet. Det er jo ikke verdens undergang, bare kjett!

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg utrolig godt. Forventer generelt lite av forloveren min idet det et mitt bryllup. Men jeg forventer at når hun takker ja, stiller hun opp den ene dagen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ingenting da jeg var forlover. Forventet ikke å få noe heller. Visste ikke at det var en greie.

Jeg var med på kjoleshopping av egen fri vilje og hjalp til med rigging og pynting av lokale i tillegg til signering, spartingspartner og tale :)

En sann glede å gjøre dette (unntatt talen) for min beste venninne.

• Liker 1
Skrevet

jeg fikk ingenting da jeg var forlover, det er vel ikke vanlig. ja det var en del styr og jobbing i forbinelse med utdrikningslag etc... men det blir vel neppe mindre styr når jeg en gng gifter meg og det er hennes tur å være forlover :P nei det er selvfølgelig bare en ære å bli valgt og det er jeg veldig glad for :)

Skrevet

Sier du ja til å være forlover, har du med å komme i bryllupet og være der for bruden!!! Værste jeg har hørt!!  :sjokkert:  :hakeslepp:

Skrevet

Jeg får mye hjelp av mine forlovere. Så jeg tar de med på storbyferie en helg (vi har leilighet der) hvor vi skal prøve og se på kjoler, drikke vin og kose oss :) jeg betaler hår, sminke og kjoler.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...