Gå til innhold

Hva gir du din forlover?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som takk for hjelpen? :)

Anonymous poster hash: 7efec...18a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir ingenting. Jeg har ikke brukt min forlover til noe annet enn å signere papirer. Har hverken krevd tale, dratt henne rundt på kjolehandling, krevd utdrikningslag eller noen ting.

Anonymous poster hash: 7b632...dc8

• Liker 2
Skrevet

Som takk for hjelpen? :)

Jeg kjøpte noe koselig til min forlover på brullupsreisen. Sånt synes jeg man bør gjøre som takk og verdsettelse. Kanskje noe lokalt fra der du er. 

Der jeg var, var de kjent for sine sølvringer, og var ikke så dyre, men veldig vakre:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var forlover fikk jeg en gave fra bryllupsreisen og en takk, satte pris på det.

En evt ide kan være at du gir tilbud om at dere ordner dere sammen før bryllupet, feks lage en pakke hos frisør før bryllupet til begge. Synes selv det var litt stress å skulle ordne meg ferdig hjemme for å så se på bruden bli dollet med i 1-2 timer... Hadde satt veldig pris på om jeg selv kunne ha skifta og sminket meg der + muligens fått litt hjelp/tips...

Anonymous poster hash: d08ad...96a

Skrevet

Jeg lagde et smykke til meg selv, og lagde et lignende ett til henne som matchet antrekket hennes. Også fikk hun gå bananas blant restene etter både kakebordet og baren :lol:

Skrevet

Min fikk frisyre og sminke spandert på dagen, og fikk gaver fra bryllupsreisen.

AnonymBruker
Skrevet

Hun nektet at jeg skulle betale for hår/sminke, så det gikk ikke ;)

Skrevet

Jeg fikk ingenting av materiell verdi, men gleden av å oppleve at min beste venninne giftet seg med mannen i sitt liv.

Det var mer enn nok.

• Liker 3
Skrevet

Hun nektet at jeg skulle betale for hår/sminke, så det gikk ikke ;)

Ta henne med ut på middag eller noe lignende når alt er over? :) Eller kjøp henne ekstra flott bursdag eller julegave (alt etter hva som kommer først) som takk for hjelpen? :)

Skrevet

Min forlover får ikke en dritt. Når hun ikke bryr seg med å møte opp i bryllupet får hun ingen gave.

Muligens hun får en venn mindre, i allefall for en periode, mest av alt fortjener hun å få et slag i trynet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun krevde/ønsket ingenting men ga et opphold på et slott til 1500 kroner en natt og middag. 

Anonymous poster hash: a8de4...3d0
Skrevet

Ingenting. Ser ikke helt hvorfor jeg skal gi gave for å skrive under på noen papirer? Dessuten trodde jeg det var en glede i seg selv å være forlover.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Ser ikke helt hvorfor jeg skal gi gave for å skrive under på noen papirer? Dessuten trodde jeg det var en glede i seg selv å være forlover.

Kommer jo ann på hva forloveren gjør. Skriver hun kun under papirer så er det greit med kun en takk. Stiller hun opp på kjoleprøving, hjelper med innbydelser og bordkort, arrangerer et bra utdrikningslag, baker kaker, løper x antall ærender og skriver tale på selve dagen så synes jeg faktisk at man koste på seg en liten gave som takk...

Det er forskjell på forlovere og hva de faktisk gjør, ramset kanskje opp vel mye her, men man takker litt utifra den hjelpen man får!

• Liker 4
Skrevet

Kommer jo ann på hva forloveren gjør. Skriver hun kun under papirer så er det greit med kun en takk. Stiller hun opp på kjoleprøving, hjelper med innbydelser og bordkort, arrangerer et bra utdrikningslag, baker kaker, løper x antall ærender og skriver tale på selve dagen så synes jeg faktisk at man koste på seg en liten gave som takk...

Det er forskjell på forlovere og hva de faktisk gjør, ramset kanskje opp vel mye her, men man takker litt utifra den hjelpen man får!

Min forlover skal få slippe å gjøre noe annet enn å skrive under på papirene. Hvis hun ønsker skal hun selvsagt få lov til å være med på kjoleprøving etc, men det vil overhodet ikke bli noe tvang. Ønsker hun ikke det er det faktisk helt i orden, hun har tross alt et eget liv og det er ikke hun som skal gifte seg. Og så lenge det ikke er noe som kreves vil jeg ikke se noen grunn til å gi en gave.

Det kan hende jeg spør om hun skal lage kake siden hun lager nydelige kaker, og da vil hun få en påskjønnelse for det, men da er det på grunn av kakebakingen i seg  selv, ikke fordi hun er min forlover.

Skrevet

Min forlover får ikke en dritt. Når hun ikke bryr seg med å møte opp i bryllupet får hun ingen gave.

Muligens hun får en venn mindre, i allefall for en periode, mest av alt fortjener hun å få et slag i trynet.

Hmm, merkelig. Hva skjedde?

Skrevet

What? Hvilken grunn har hun til å ikke komme?

• Liker 1
Skrevet

Hmm, merkelig. Hva skjedde?

What? Hvilken grunn har hun til å ikke komme?

ferietur..

Skrevet

ferietur..

Ja, ja, men at hun prioriterer egen ferietur og liv fremfor ditt bryllup skjønner jeg godt. 

Skrevet

Ja, ja, men at hun prioriterer egen ferietur og liv fremfor ditt bryllup skjønner jeg godt. 

javel

Skrevet

javel

Det eneste du kan ta henne på er at hun sa ja til å være forlover. Det var ikke et smart trekk når bryllupet står i ferietiden og hun høyst sannsynlig ville prioritere egen ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...